तेलंगाना पर मजलिस की मुख़ालिफ़त को तमाम मुस्लमानों से जोड़ना ग़लत

हैदराबाद /30 अक्तूबर (सियासत न्यूज़) साबिक़ रियास्ती वज़ीर मिस्टर के वेंकट रेड्डी ने उन्हें तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट की ताईद हासिल होने पर इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए कहा कि तेलंगाना के सारे मुस्लमान अलहदा तेलंगाना रियासत चाहते हैं, मजलिस की मुख़ालिफ़त को सारे मुस्लमानों से जोड़ना ग़लत है। आज मीडीया से बातचीत करते हुए मिस्टर के वेंकट रेड्डी ने कहा कि वो यक्म नवंबर से ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल शुरू करते हुए अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने के लिए पार्टी सदर मिसिज़ सोनीया गांधी के इलावा मर्कज़ पर दबाव डालना चाहते हैं।

इन की हड़ताल की कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट और अरकान असंबली ने भी ताईद की है। साथ कन्वीनर तेलंगाना सयासी जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम और सदर टी आर ऐस मिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने भी ताईद की है, जिन से वो इज़हार-ए-तशक्कुर करते हैं। इलावा अज़ीं समाज के तमाम तबक़ात उन की ताईद कर रहे हैं, बिलख़सूस असंबली हलक़ा नलगनडा से उन की मुसलसल तीसरी मर्तबा कामयाबी में अहम रोल अदा करने वाले मुस्लमानों की उन्हें भरपूर ताईद हासिल है। मिस्टर के वेंकट रेड्डी ने कहा कि सारे मुस्लमान अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील का मुतालिबा कर रहे हैं, मजलिस की मुख़ालिफ़त को सारे मुस्लमानों से जोड़ना ठीक नहीं है।

मजलिस क्यों मुख़ालिफ़त कर रहे है?, ये बात उन की समझ से बालातर है, ताहम मुस्लमान तेलंगाना तहरीक का हिस्सा हैं। इन के ख़िलाफ़ तेलंगाना तहरीक के पीछे खु़फ़ीया एजंडा होने के सवाल को मुस्तर्द करते हुए कहा कि वो डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी को भी ये बात बता चुके थे कि अगर कांग्रेस पार्टी अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील से इनकार करती है तो वो कांग्रेस पार्टी से मुस्ताफ़ी हो जाएंगे।

ज़िला नलगनडा के कांग्रेस क़ाइदीन के साथ चीफ़ मिनिस्टर की मुसलसल मुलाक़ातों के बारे में पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि इस से उन पर कुछ फ़र्क़ पड़ने वाला नहीं है। उन्हों ने गुज़श्ता तीन माह से चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात नहीं की और ना ही चीफ़ मिनिस्टर ने इन से टेलीफ़ोन पर बातचीत की है। एक मर्तबा उन्हों ने अपने हलक़ा के एक फ़र्द के लिए चीफ़ मिनिस्टर रीलीफ़ फ़ंड से इमदाद जारी करने के लिए राबिता किया था।