तेलंगाना पर हुज़ूर निज़ाम के कई एहसानात :चीफ़ मिनिस्टर

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव ने साबिक़ निज़ाम हैदराबाद दक्कन मीर उसमान अली ख़ान के दौरे हुकूमत के कारनामों की ज़बरदस्त सताइश की और कहा कि आज रियासत तेलंगाना हैदराबाद दक्कन में जो भी तरक़्क़ीयाती काम अंजाम दिए गए जिन में सिकंदराबाद रेलवे स्टेशन, नामपली रेलवे स्टेशन, निज़ाम आर्थोपेडिक हॉस्पिटल, नीलोफ़र हॉस्पिटल, कैंसर हॉस्पिटल, एरागड्डा हॉस्पिटल, निज़ामबाद सागर डैम, निज़ाम शूगर फ़ैक्ट्रीज़ के अलावा दुसरे बेशुमार तरक़्क़ीयाती कारनामे शामिल हैं ये तमाम नवाब मीर उसमान अली ख़ान की ही मरहून-ए-मिन्नत हैं जबकि निज़ाम दौरे हुकूमत के बाद मुत्तहदा आंध्र प्रदेश में आंध्रई हुकमरानों ने अपने दौरे हुकूमत में सिवाए हमारी तारीख़ को मसख़ करने के कोई तरक़्क़ीयाती काम अंजाम नहीं दिया।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव अहाता नुमाइश मैदान पर मुनाक़िदा नुमाइश सोसाइटी की प्लाटीनम जुबली तक़ारीब और 75 वीं कुल हिंद सनअती नुमाइश के इफ़्तेताह के बाद जल्सा-ए-आम को मुख़ातब कररहे थे।

उन्होंने एलान किया कि अंदरून एक हफ़्ता सनअती नुमाइश की अराज़ी को नुमाइश सोसाइटी के नाम रजिस्टर करवाया जाएगा ताके पिछ्ले अरसा-ए-दराज़ से नुमाइश सोसाइटी को दर पेश मसाइल से नजात मिल सके।

उन्होंने साबिक़ आंध्रई हुकमरानों को अपनी शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि नुमाइश से मुताल्लिक़ा अराज़ी को पिछ्ले कई साल से लीज़ पर दिया गया है जिस के नतीजे में नुमाइश सोसाइटी को कई मुश्किलात का सामना करना पड़ रहा है।

उन्होंने कहा कि अनक़रीब शहरे हैदराबाद में अमरीका और दुसरे तरक़्क़ी याफ़ता ममालिक की तर्ज़ पर मल्टी लेर फ़्लाई ओवर ब्रीजस ,सिगनल फ़्री चौराहों की तामीर के अलावा ट्रैफ़िक पर क़ाबू पाने के लिए जदीद असरी आलात की तंसीब के अलावा मौला अली और केंडापुर में जदीद तर्ज़ के रेलवे स्टेशनों की दिल्ली के तर्ज़ पर तरक़्क़ी दी जाएगी। चंद्रशेखर राव ने हैदराबाद को गंगा जमुनी तहदीब का गहवारा क़रार देते हुए हुज़ूर निज़ाम मीर उसमान अली ख़ान को ग्रेट निज़ाम और हमारे किंग और हमारे बादशाह का लक़ब और रुतबा दिया।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ,वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी, रुकने पार्लीमान निरसिया ,रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिलमुहम्मद सलीम, सेक्रेटरी नुमाइश सोसाइटी पी नरोत्तम रेड्डी नायब सदर जी गंगा धर राव , ख़ाज़िन अनील सवारपो मिश्रा ,अरकान इंतेज़ामी कमेटी अशफ़ाक़ हैदर, ए रंगा राव,के अलावा दुसरे नुमाइश सोसाइटी अरकान टी आर एस क़ाइदीन की कसीर तादाद मौजूद थी।

इस मौके पर नुमाइश के आग़ाज़ के साल से ही नुमाइश में हिस्सा लेने वाले 6 स्टाल होल्डर्स जिन में नवाब शाह आलम ख़ान, अनील लाहोटी, नरसिम्हा राव ,रमेश चंद्र,शमशाद हुसैन और एसके निज़ामुद्दीन हुसैन शामिल हैं के अलावा नुमाइश सोसाइटी में बहैसीयत अरकान मुफ़्त एज़ाज़ी ख़िदमात की अंजाम दही में 50 साल तकमील करने वाले 3 अरकान जिन में जस्टिस ए सीता राम रेड्डी ,श्री ए रंगा राव, एन लक्ष्मी नाराय‌ना शामिल हैं को चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव ने तहनियत पेश की।