तेलंगाना पर 7 नवंबर को दिल्ली में कुल जमाती मीटिंग

मर्कज़ी वज़ीरे दाख़िला सुशील कुमार शिंदे ने कहा कि तेलंगाना के मसले पर 7 नवंबर से पहले या बाद में एक और कुल जमाती मीटिंग तलब किया जाएगा जिस में मर्कज़ी वुज़रा कमेटी की तरफ से जमातों से राय और तजावीज़ तलब की जाएंगी। आज दिन भर दिल्ली में तेलंगाना की सरगर्मीयां उरूज पर थीं।

मर्कज़ी वज़ीरे दाख़िला सुशील कुमार शिंदे ने अचानक राष्ट्र पति भवन पहूंच कर सदर जमहूरीया से मुलाक़ात की और वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के घर् पर कांग्रेस कोर कमेटी कि मीटिंग मुनाक़िद हुवि, जिस में सदर कांग्रेस सोनिया गांधी के अलावा मर्कज़ी वुज़रा पी चिदम़्बरम, सुशील कुमार शिंदे , ए के अनटोनी के अलावा सोनीया गांधी के सियासी मुशीर अहमद पटेल ने शिरकत की।

बावसूक़ ज़राए से पता चला है के र्इस मीटिंग में रियासत की ताज़ा सयासी सूरते हाल सीमांध्रमें जारी मुत्तहदा आंध्र की तहरीक और चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की तरफ से सदर जमहूरीया हिंद और वज़ीर-ए-आज़म को तहरीर करदा मकतूब पर काफ़ी ग़ौर-ओ-ख़ौज़ किया गया है।

आर्टीकल 371 डी की तरमीम नदियों के साथ साथ फ़ंडज़ की तक़सीम के अलावा तालीम-ओ-सरकारी मुलाज़िमतों की फ़राहमी का जायज़ा लिया गया।

मर्कज़ी वुज़रा कमेटी का 7 नवंबर को दिल्ली में मीटिंग मुनाक़िद होरहा है। 5 नवंबर तक रियासत के दोनों इलाक़ों के क़ाइदीन और अवाम को रियासत की तक़सीम पर अपनी अपनी तजावीज़ पेश करदेने की हिदायत दी गई है।

मर्कज़ी वुज़रा कमेटी ने रियासत की तक़सीम के लिए जो रहनुमायाना ख़ुतूत तैयार किए हैं इस का जायज़ा लेने और तजावीज़ तलब करने के लिए दिल्ली में एक और कुल जमाती मीटिंग तलब करने का फ़ैसला किया गया।

इस मीटिंग में शिरकत करने के लिए रियासत की 8 सियासी जमातों को मदऊ करने का फ़ैसला किया गया है। मीटिंग के बाद मीडीया से बातचीत करते हुए शिंदे ने कहा कि कुल जमाती मीटिंग में तमाम सयासी जमातों से राय हासिल करने के बाद ही रियासत की तक़सीम के अमल को आगे बढ़ाया जाएगा।

चीफ़ सेक्रेटरी आंध्र प्रदेश पी के मोहंती ने आज दिल्ली पहूंच कर मर्कज़ी वज़ीर बराए वज़ीर-ए-आज़म दफ़्तर उमोर नारायण स्वामी से मुलाक़ात की और रियासत की तक़सीम के पेशे नज़र आई ए एस और आई पी एस ओहदेदारों की तफ़सीली रिपोर्ट पेश करते हुए किस को तेलंगाना में रखा जाये और किस को सीमांध्र मुंतक़िल किया जाये उसकी मालूमात फ़राहम करने की इत्तेलाआत मौसूल हुई हैं।

इस के अलावा मर्कज़ी विज़ारत-ए-दाख़िला की तरफ से विजय कुमार की क़ियादत में तशकील दी गई टास्क फ़ोर्स कमेटी हैदराबाद पहूंच चुकी है। कल और आज उन्होंने पुलिस के आला ओहदेदारों से मुलाक़ात की। आज इलाके तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले साबिक़ डी जी पी से भी रियासत की तक़सीम पर तबादला-ए-ख़्याल करते हुए उनसे तजावीज़ तलब करने की इत्तेलाआत मिली हैं। मर्कज़ी हुकूमत ने जहां एक तरफ़ रियासत की तक़सीम के अमल को तेज़ किया है वहीं दूसरी तरफ़ एक और कुल जमाती मीटिंग तलब करते हुए रियासत के अवाम में बेचैनी पैदा कर दिया है, जिस की ताईद-ओ-मुख़ालिफ़त में बेहस छिड़ गई है।