तेलंगाना मुलाज़मीन से समझौता पर अमल आवरी , चीफ़ मिनिस्टर का तय्क्कुन

कड़पा के रुक्न पार्लीमेंट वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी के ग़ैर मुतनासिब असासों के केस में सुप्रीम कोर्ट की नोटिस पाने वाले 6 दागदार वुज़रा की बरतरफ़ी के लिए असल अपोज़ीशन तेलगुदेशम और दीगर जमातों के मुतालिबा पर रियास्ती क़ानूनसाज़ असेंबली का इजलास लगातार छटा दिन आज भी हंगामा आराई शोर-ओ-गुल और इस के बाद अलतवा का शिकार होगया।स्पीकर एन मनोहर ने मुख़्तलिफ़ मसाइल पर टी आर ऐस सी पी आई सी पी ऐम और बी जे पी की तहरीकात अलतवा को मुस्तर्द करदिया ।

तेलगुदेशम के अरकान ने कुर्सी-ए-सदारत की तरफ़ बढ़ते हुए 6दागदार वुज़राए की बरतरफ़ी के लिए नारा लगाना शुरू किया । इस दौरान टी आर इसके अरकान भी ऐवान के वस्त में जमा होते हुए तेलंगाना मुलाज़मीन की हड़ताल को ख़तम करते वक़्त हुकूमत की तरफ़ से किए गए तमाम वादों की तकमील का मुतालिबा क्या ।

इन दोनों जमातों के अरकान की नारा बाज़ी और हंगामा आराई के दरमयान स्पीकर ने सुबह 9.05 बजे ऐवान की कार्रवाई 15मिनट के लिए मुल्तवी करने का ऐलान किया लेकिन दो घंटे बाद भी इजलास दुबारा शुरू नहीं होसका । सी पी आई के जी मलीश सी पी ऐम के जे रंगा रेड्डी बी जे पी के ई लक्ष्मी ना रायना और तेलगुदेशम पार्टी की ओमा माधव रेड्डी ने अपनी तहरीकात अलतवा मुस्तर्द किए जाने पर ब्रहमी का इज़हार किया ।

ऐवान की कार्रवाई का दिन के 11.08 बजे जैसे ही दुबारा आग़ाज़ हुआ तेलगुदेशम टी आर ऐस औरदीगर जमातों के अरकान नारा बाज़ी शुरू करदी । बिलख़सूस तेलगुदेशम अरकान 6 दागदार वुज़रा के मसला को दुबारा मौज़ू बनाते हुए अपनी नशिस्तों से उठ कर नारा बाज़ी की । उमोर मुक़न्निना के वज़ीर डी सिरीधर बाबू ने अपोज़ीशन अरकान पर ऐवान का क़ीमतीवक़्त ज़ाए करने का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि अपोज़ीशन के अदम तआवुन के सबब रियासत में बर्क़ी की सूरत-ए-हाल किसानों के मसाइल और दीगर कई अहम अवामी मसाइल पर बहस का मौक़ा फ़राहम नहीं होरहा है ।

बादअज़ां डिप्टी स्पीकर मिलो बटी विक्रामा रुका ने 6दागदार वुज़रा के मौज़ू पर बहस के लिए तेलगुदेशम पार्टी को 15मिनट टी आर ऐस सी पी आई सी पी एम और एम आई एम को पाँच पाँच मिनट देने से इत्तिफ़ाक़ किया । लेकिन टी आर इसके फ़्लोर लीडर एटला राजिंदर ने तेलंगाना मुलाज़मीन के मसला पर बहस के लिए इसरार किया । उन्हों ने रियास्ती हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो अलहदा तेलंगाना के लिए जद्द-ओ-जहद करने वाले तलबा-ए-के ख़िलाफ़ दर्ज शूदा मुक़द्दमात से दसतबरदारी के वाअदा को फ़रामोश कर चुके है ।

चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने मुदाख़िलत करते हुए कहा कि क़ानूनी रुकावटों के सबब तेलंगाना मुलाज़मीन से किए गए बाअज़ वादों की तकमील नहीं होसकी है । उन्हों ने कहा कि 15 मार्च को चंद क़ानूनी मंज़ूरीयां हासिल हुई हैं और मुताल्लिक़ा फाईलों का जायज़ा लिया जा रहा है ताहमअपोज़ीशन लीडर एन चंद्रा बाबू नायडू ने दरमयान में मुदाख़िलत करते हुए कहा कि अगर चीफ़ मिनिस्टर चाहें तो तमाम वाअदे एक दिन में पूरे किए जा सकते हैं

हुकूमत की संजीदगी पर शुबहात का इज़हार करते हुए मिस्टर नायडू ने पाबंद वक़्त प्रोग्राम के मुताबिक़ इन मुतालिबात की मुक़र्ररा मुद्दत में पज़ीराई की जाय । मिस्टर नायडू को जवाब देते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने तेलंगाना तलबा-ए-के ख़िलाफ़ दर्ज शूदा तमाम मुक़द्दमात से बहुत जल्द दसतबरदारी इख़तियार की जाएगी । बी जे पी ने शहर में बेक़सूर हिन्दू और मुस्लिम नौजवानों के ख़िलाफ़ पुलिस की जानिब से झूटे मुक़द्दमात दर्ज किए जाने की शिकायत की ।

बी जे पी रुक्न किशन रेड्डी ने कहा कि हैदराबाद सिटी पुलिस की जानिब से कई बेक़सूर हिन्दू और मुस्लिम नौजवानों को ज़ुलम-ओ-ज़्यादती का शिकार बनाया जा रहा है। फ़िर्कावाराना वाक़ियात के ज़िमन में उन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात दर्ज किए जा रहे हैं । दोनों कमीयूनिसट पार्टीयों ने भी इस मसला को फ़िलफ़ौर हल करने का मुतालिबा किया । वज़ीर उमोर मुक़न्निना सिरीधर बाबू ने तय्क्कुन दिया कि इस मसला को बहुत जल्द हल करलिया जाएगा ।

वज़ीर-ए-दाख़िला सबीता इंदिरा रेड्डी ने कहा कि शहर में नौजवानों को पुलिस हरासानी की शिकायत का जायज़ा लेने के लिए अंदरून दो दिन इजलास तलब किया जाएगा । डिप्टी स्पीकर मिलो बटी विक्रामा रुका ने वज़ीर-ए-दाख़िला को इस मसला पर अंदरून दो तीन दिन ऐवान में ब्यान देने की हिदायत की।