तेलंगाना मुख़ालिफ़त जमातों का सफ़ाया यक़ीनी

निज़ामाबाद, ०४: जनवरी: (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) सदर तेलगुदेशम चंद्रा बाबू नायडू सारी ज़िंदगी धोका दही के साथ गुज़ार रहे हैं। इन ख़्यालात का इज़हार रुकन असैंबली सिद्दी पेट मिस्टर हरीश राव कल आरमोर मंडल के हासा कत्तूर में तेलंगाना तली मुजस्समा की निक़ाब कुशाई के बाद जल्सा-ए-आम से मुख़ातब करते हुए किया।उन्हों ने कहा कि इक़तिदार के हुसूल केलिए चंद्रा बाबू नायडू ने अपने ख़ुसर को धोका दिया तो 2009 में मर्कज़ी हुकूमत के तेलंगाना के क़ियाम के ऐलान के बाद रातों रात ऐलान करने की क्या ज़रूरत है कहते हुए तेलंगाना की अवाम को धोका दिया ।चंद्रा बाबू नायडू के इक़तिदार के दौर में ज़रई शोबा को नज़रअंदाज करते हुए ज़राअत करना बेइमानी क़रार दिया और इक़तिदार के के लिए किसानों को गुमराह करने की कोशिश करते हुए देहातों का दौरा कररहे हैं । मिस्टर हरीश राव ने हुकूमत पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि आरमोर डिवीज़न में हल्दी की पैदावार होती है और यहां के किसानों को हल्दी की इमदादी क़ीमत हासिल ना होने की वजह से मुश्किलात का सामना करना हैं।

लिहाज़ा मार्क फ़ाईड के ज़रीया हल्दी ख़रीदने और हल्दी बोर्ड क़ायम करने का मुतालिबा किया । जबकि सीमा आंधरा किसानों केलिए अलैहदा तौर पर तंबाकू बोर्ड और नारीयल बोर्ड क़ायम किया गया है लेकिन तलंगाना के किसानों केलिए कोई बोर्ड क़ायम ना करने पर अफ़सोस का इज़हार करते हुए हुकूमत पर किसानों के साथ सौतेला सुलूक करने का इज़हार किया। सीमा आंधरा के किसान क्राप हॉलीडे का ऐलान किया तो हुकूमत उन की मुकम्मल तौर पर बाज़ आबादकारी करती है लेकिन तेलंगाना के किसानों के साथ किसी किस्म की भी हमदर्दी जताना मुनासिब नहीं समझा जा रहा है और उन्हें सब्सीडी पर तुख़्म सरबराह किया जा रहा है। जबकि तेलंगाना के अज़ला ख़ुशकसाली से मुतास्सिर होने के बावजूद भी उन की कोई इमदाद नहीं की जा रही है और ना ही चीरंजीवी, चंद्रा बाबू, वाई ऐस जगन हमदर्दी जताने केलिए तैयार है। मिस्टर हरीश राव ने रुकन असैंबली बालकनडा मिस्टर अनील कुमार भी शयद तन्क़ीद करते हुए ये ओहदों के हुसूल केलिए जद्द-ओ-जहद में मसरूफ़ है । तेलंगाना से उन की कोई दिलचस्पी नहीं है । उन्हों ने रुकन असैंबली आरमोर अन्नापूर्णा पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि मुस्ताफ़ी होते हुए दुबारा चंद्रा बाबू नायडू की तस्वीर के साथ कामयाब होने की और मर्कज़ी हुकूमत को तेलगोदीशम पार्टी की जानिब से तहरीर लिखाने की ख़ाहिश की। उन्हों ने साबिक़ स्पीकर के आर सुरेश रेड्डी पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि साबिक़ स्पीकर मौजूदा चीफ़ मिनिस्टर दोनों क़रीबी साथी होने के बावजूद भी लाल ज्वार किसानों की इमदाद करने में नाकाम साबित हुई।क़बल अज़ मिस्टर हरीश राव डचपली पहुंचने पर टी आर एस क़ाइदीन की जानिब से उन का ज़बरदस्त ख़ैर मुक़द्दम कियाऔर सहाफ़ीयों से बातचीत करते हुए कहा कि वाई ऐस राज शेखर रेड्डी ने तेलंगाना यूनीवर्सिटी को 100 करोड़ रुपय मंज़ूर करने का ऐलान किया लेकिन ये सिर्फ़ ऐलान ही था। मौजूदा चीफ़ मिनिस्टर ज़िला के दौरा के मौक़ा पर दस करोड़ रुपय मंज़ूरी का ऐलान किया ।

लेकिन एक साल का वक़फ़ा गुज़रने के बावजूद भी एक रुपया भी मंज़ूर नहीं किया और तेलंगाना के साथ ना इंसाफ़ी का इल्ज़ाम आइद करते हुए तेलंगाना यूनीवर्सिटी के लिए फंड्स मंज़ूर करने का मुतालिबा किया । टी आर एस हुसूल तेलंगाना केलिए क़रारदाद पेश करने के बावजूद भी ताईद ना किए जाने पर अफ़सोस का इज़हार किया । टी डी पी और कांग्रेस का आने वाले दिनों में ख़ातमा यक़ीनी है क्योंकि ये दोनों जमातें तशकील तेलंगाना में रुकावट पैदा कर रहे हैं । सक्रांति के बाद अलैहदा रियासत तेलंगाना तहरीक में शिद्दत पैदा की जाएगी