तेलंगाना में अक़लीयती बहबूद के अहम दो स्कीमात पर अदम अमल आवरी

तेलंगाना में अक़लीयती बहबूद से मुताल्लिक़ दो अहम स्कीमात पर जारीया साल अमल आवरी नहीं की जा सकी जिस के बाइस हज़ारों अफ़राद स्कीमात के फ़्वाइद से महरूम हो गए। बैंकों के क़र्ज़ से मरबूत सब्सीडी फ़राहमी स्कीम और ट्रेनिंग और एम्प्लॉयमेंट स्कीम पर जारीया साल रहनुमयाना ख़ुतूत की अदम इजराई के सबब अमल नहीं किया जा सका।

दूसरी तरफ़ अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन मज़कूरा दोनों स्कीमात के 2013-14 के मुंतख़ब उम्मीदवारों को रक़ूमात की मंज़ूरी में मसरूफ़ है। सरकारी आदादो शुमार के मुताबिक़ 2013-14 के लिए सब्सीडी की इजराई से मुताल्लिक़ स्कीम पर अमल आवरी के लिए हुकूमत ने नए अहकामात जारी किए जिस में 3779 मंज़ूरा दरख़ास्तों की दोबारा जांच की हिदायत दी गई।

ज़िला क्लेक्टर्स ने ताहाल 2931 दरख़ास्तों को दोबारा मंज़ूरी दी है जिन में 2187 उम्मीदवारों को सब्सीडी की रक़म जारी की गई जबकि 238 दरख़्वास्तें ज़िलई सतह पर ज़ेरे इल्तवा हैं। महकमा अक़लीयती बहबूद ने सब्सीडी की इजराई का काम 7 मार्च तक मुकम्मल करने की हिदायत दी है। बैंकों की जानिब से अदम तआवुन की शिकायत पर हुक्काम ने बैंकर्स कमेटी से मसअले को रुजू करने का फैसला किया है।

ओहदेदारों ने बताया कि इस स्कीम के तहत अभी तक सिर्फ़ 9 लाख 33 हज़ार जारी किए गए। तेलंगाना और आंध्र प्रदेश में सरकारी इदारे ने मुख़्तलिफ़ शोबों में अक़लीयती तलबा के लिए ट्रेनिंग का एहतेमाम किया था लेकिन अभी तक फ़ाइनेन्स कारपोरेशन की जानिब से रक़म जारी नहीं की गई।