तेलंगाना में यकम अप्रैल से क़ीमतों में इज़ाफ़ा का इमकान

रियासत तेलंगाना में चावल, तर्कारीयों के इलावा सीमेंट वग़ैरा के दामों में आइन्दा से इज़ाफ़ा हो सकता है चूँकि हुकूमते तेलंगाना रियासत आंध्र प्रदेश से तेलंगाना में दाख़िल होने वाली सामान से लदी सरकारी और ख़ान्गी गाड़ीयों पर टैक्स आइद करने का फ़ैसला कर लिया है और यकम अप्रैल से ये अमल शुरू हो जाएगा।

महकमा ट्रांसपोर्ट के ओहदेदारों के बामूजिब रियासत तेलंगाना में आंध्र प्रदेश से दाख़िल होने वाली गाड़ीयों पर टैक्स नाफ़िज़ करने से रियासत को महसूलात के ज़रीए होने वाली आमदनी में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा की तवक़्क़ो है क्योंकि शहर हैदराबाद या रियासत तेलंगाना में दाख़िल होने वाली 60 फ़ीसद से ज़ाइद गाड़ियां आंध्र प्रदेश की सरहद से दाख़िल होती हैं।

हुकूमते तेलंगाना के इस फ़ैसला से रियासत के ख़ज़ाना को तो फ़ायदा होगा लेकिन सारिफ़ीन को अशियाए ज़रुरीया की क़ीमतें बढ़ती नज़र आयेंगी । चूँकि हुकूमत को टैक्स अदा करते हुए रियासत में दाख़िल होने वाली गाड़ीयों के मालिकीन इस टैक्स को किराया में शामिल कर लेते हैं और किराया में इज़ाफ़ा थोक ताजिरीन को क़ीमतों में इज़ाफ़ा के लिए मजबूर कर देता है।

रियासत में दाख़िल होने वाली गाड़ीयों पर टैक्स का नफ़ाज़ रास्त अवाम को ज़ेरबार कर सकता है इसी लिए हुकूमत की जानिब से अशियाए ज़रुरीया की क़ीमतों पर कंट्रोल की भी हिक्मते अमली तैयार करनी चाहीए।

बताया जाता है कि रायलसीमा और तेलंगाना के दरमयान तेज़ी से बढ़ रही ट्रैफ़िक के पेशे नज़र भी ये फ़ैसला किया गया है ताकि इस ट्रैफ़िक की आमदो रफ़्त को हुकूमत की आमदनी का ज़रीया बनाया ।