तेलंगाना हुकूमत एमसेट के इनइक़ाद के फ़ैसले पर अटल

तेलंगाना के वज़ीर-ए-ताअलीम जगदीश रेड्डी ने वाज़िह कर दिया कि उनकी हुकूमत अपने तौर पर एमसेट का इनइक़ाद अमल में लाएगी और जिस किसी को तेलंगाना में दाख़िला चाहीए उन्हें एमसेट इमतेहान लिखना लाज़िमी रहेगा। उन्होंने इस बात की भी वज़ाहत की के दाख़िलों के लिए मौजूदा तरीका-ए-कार बरक़रार रहेगा।एमसेट एंट्रेंस के इनइक़ाद के सिलसिले में तेलंगाना और आंध्र प्रदेश के दरमयान जारी तनाज़ा के पस-ए-मंज़र में वज़ीर-ए-ताअलीम तेलंगाना जगदीश रेड्डी ने गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की।

बताया जाता हैके राज भवन में हुई इस मुलाक़ात के दौरान जगदीश रेड्डी ने एमसेट के मसले पर जारी तनाज़ा और इस सिलसिले में तेलंगाना हुकूमत के मौक़िफ़ से गवर्नर को वाक़िफ़ किराया। वाज़िह रहे कि तेलंगाना हुकूमत अलाहिदा एमसेट के इनइक़ाद के फ़ैसले पर अटल है जबकि आंध्र प्रदेश हुकूमत का दावा है के आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद बिल 2014 के तहत उसे दोनों रियासतें में एमसेट के मुशतर्का इनइक़ाद का हक़ हासिल है।

गवर्नर ने हाल ही में दोनों रियासतें के वुज़राए तालीम को तलब करते हुए इस मसले के ख़ुशगवार हल की हिदायत दी थी। जगदीश रेड्डी ने गवर्नर को बताया कि तेलंगाना हुकूमत एमसेट के दोनों रियासतें में इनइक़ाद के लिए तैयार है माबक़ी उमोर की तकमील आंध्र प्रदेश हुकूमत के ज़िम्मा की जाएगी।

तेलंगाना हुकूमत की इस तजवीज़ को आंध्र प्रदेश हुकूमत ने तस्लीम नहीं किया है। गवर्नर ने साल नौ के मौके पर मुलाक़ात के लिए आने वाले चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से इस मसले पर बातचीत की थी जिस के बाद चीफ़ मिनिस्टर ने वज़ीर-ए-ताअलीम को मुलाक़ात के लिए रवाना किया ताके तेलंगाना हुकूमत के मौक़िफ़ की वज़ाहत की जा सके।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना हुकूमत की तजवीज़ से गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन ने भी इत्तिफ़ाक़ किया है। उन्होंने कहा कि एमसेट और फिर इस के बाद दाख़िलों का मौजूदा तरीका-ए-कार ही बरक़रार रहेगा। बताया जाता हैके गवर्नर इस मसले की मुस्तक़िल यकसूई के लिए दोनों रियासतें के चीफ़ मिनिस्टर्स या वुज़राए तालीम का मुशतर्का मीटिंग तलब करने का इरादा रखते हैं।