तेलगुदेशम दौर ए हकूमत में कोई तरक़्क़ी नहीं हुई, वजया अम्मां का दावा

वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी की एज़ाज़ी सदर वजया अम्मां ने तेलगुदेशम दौर-ए-हकूमत में चंद्रा बाबू नायडू पर अपने हव्वारियों में हैदराबाद और ज़िला रंगा रेडडी की क़ीमती ज़मिनात को तक़सीम करने का इल्ज़ाम आइद किया।

कांग्रेस के सीनीयर क़ाइद वे नर्सिंग राउ ने आज शाम अपने तीन हज़ार हामीयों के साथ वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी में शमूलीयत इख़तियार की।

इस मौके पर कुकटपली ट्रक पार्किंग मैदान में मुनाक़िदा जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए वजया अम्मां ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू का 9 साला दौर-ए-हुकूमत रियासत के अवाम के लिए बेफ़ैज़ था क्योंके तेलगुदेशम के दौर-ए-हकूमत में शहर हैदराबाद के अलावा ज़िला रंगा रेड्डी की क़ीमती ज़मिनात को औने पौने दामों में चंद्रा बाबू नायडू ने अपने हामीयों में तक़सीम कर दिया था, और वो आज अवाम को गुमराह करने के लिए हैदराबाद को तरक़्क़ी देने का झूटा दावा कररहे हैं जबके हक़ीक़त ये है कि राज शेखर रेड्डी ने ग्रेटर हैदराबाद की तरक़्क़ी में ग़ैरमामूली दिलचस्पी दिखाई है।

उन्हों ने कहा कि नायडू ने दौलतमंद ख़ानदान के तलबा को तालीम हासिल करने के लिए बिज़नस स्कूल क़ायम किए लेकिन राज शेखर रेड्डी ने ग़रीब तलबा को आला तालीम हासिल करने के लिए रियासत के तीनों इलाक़ों में आई आई टी सेंटरस क़ायम किए और शहर के अतराफ़ रंग रोड तामीर करते हुए तरक़्क़ी दी।

वजया अम्मां ने कहा कि सदर तेलगुदेशम की सारी ज़िंदगी सिर्फ़ अडजसटमनट करने में गुज़र गई है, नायडू के ख़िलाफ़ बदउनवानीयों, ग़ैर मह्सूब असासा जात के अलावा दुसरे कई मुक़द्दमात दर्ज हैं किसी भी अदालत ने उन्हें क्लीनचिट नहीं दी।