त्रिपुरा असेंबली इंतेख़ाबात के लिए मुहिम में शिद्दत

अगरतला, 01 फरवरी: ( पी टी आई) अब जबकि त्रिपुरा में असेंबली इंतेख़ाबात के लिए सिर्फ़ दो हफ़्तों का वक़्त बाक़ी है । लिहाज़ा हुक्मराँ बायां महाज़ और अपोज़ीशन कांग्रेस की जानिब से वोटर्स को राग़िब करने के लिए कई जलसे मुनाक़िद किए जा रहे हैं ।

वज़ीर-ए-आला मानक सरकार जिन्हें LF का स्टार मुहिम जो क़रार दिया जा रहा है ने अब तक 25 इंतेख़ाबी जलसों से ख़िताब किए है । सी पी आई ( एम ) के रियासती सेक्रेटरी बजोन धर ने ये बात कही । उन्होंने मज़ीद कहा कि धानपुर जो इनका हलक़ा राय दही है जहां राय दहिंदों में क़बायली मुसलमान और हिंदू शामिल हैं वहां भी मौसूफ़ छोटे छोटे इंतेख़ाबी इजलास में शिरकत कर रहे हैं ।

धानपुर अगरतला से 50किलोमीटर फ़ासले पर वाकेय् है । दीगर आठ अज़ला में भी मुहिम्मात ज़ोर-ओ-शोर से जारी हैं जहां 12 फ़रवरी को मुनाक़िद शुदणी हैं । 60 नशिस्तों के मिनजुमला सी पी आई(एम) जो बाएं महाज़ की कलीदी हलीफ़ है 6 नशिस्तों पर मुक़बाला कर रही है । आर एस पी दो नशिस्तों पर और सी पी आई और फ़ारवर्ड बलॉक एक एक नशिस्त पर मुक़ाबला कर रहे हैं ।

धर ने कहा कि पार्टी जनरल सेक्रेटरी प्रकाश करत पोलीट ब्यूरो रुकन बरानदा करत मग़रिबी बंगाल के सूर्या कान्ता मिश्रा और मर्कज़ी कमेटी के अरकान मुहम्मद सलीम और सीताराम यचूरी बाएं महाज़ के लिए इंतेख़ाबी मुहिम में शिरकत करेंगे । बाएं महाज़ ने अब तक तीन रैलियां मुनाक़िद की हैं जिनसे प्रकाश और बृंदा करत ने ख़िताब किया था ।

मिस्टर धर के मुताबिक़ रियासत में आज जो अमन-ओ-अमान और फ़िर्कावाराना भाई चारा है इसका सेहरा बाएं महाज़ की हुकूमत के सिर बंधना चाहीए क्योंकि इस हुकूमत ने बरसों से जारी शोरिशपसंदी का ख़ातमा करते हुए रियासत की तरक़्क़ी में अहम रोल अदा किया और यही वजह है कि त्रिपुरा एक मॉडल रियासत के तौर पर उभरी है जहां MNREGA का मूसिर इतलाक़ होने पर उसे दीगर रियासतों से बेहतर रियासत क़रार दिया गया है क्योंकि मरकज़ी हुकूमत ने बाएं महाज़ की हुकूमत को 15 एवार्ड्स से सरफ़राज़ किया है ।

हम मज़ीद बेहतर सड़कें पीने का पानी ज़राअती शोबा में बेहतरी जिसमें आबपाशी भी शामिल है के लिए अपने वायदा के पाबंद हैं ।