दक्कन का आज राजस्थान और बैंगलौर का पूने से मुक़ाबला

इंडियन प्रीमीयर लीग के पांचवें एडीशन में कल दो मुक़ाबले खेले जाऐंगे जिस में पहला मुक़ाबला जिस का आग़ाज़ हिंदूस्तान के मयारी वक़्त के मुताबिक़ शाम 4 बजे होगा। इस में दक्कन चार्जर्स की टीम मेज़बान राजस्थान रॉयल्स के ख़िलाफ़ सफ़ आरा होगी जहां कुमारा संगाकारा की ज़ेर-ए-क़ियादत दक्कनी टीम टूर्नामेंट में पहली कामयाबी की ख़ाहां होगी जबकि शाम 8 बजे बैंगलौर में मुनाक़िद शुदणी मुक़ाबले में मेज़बान टीम का मुक़ाबला इन फ़ाम सूर गंगोली की ज़ेर-ए-क़ियादत टीम पूने वार म्यूर से होगा।

दक्कन के ख़िलाफ़ यहां मुनाक़िद शुदणी मुक़ाबले में राजस्थान रॉयल्स टीम को पसंदीदा मौक़िफ़ हासिल है जिस ने गुज़श्ता मुक़ाबले में टूर्नामेंट की पहली सेंचरी बनाने वाले अजिंक्या राहने और ज़बरदस्त फ़ाम में मौजूद उवैस शाह की शानदार बैटिंग की बदौलत रॉयल चैलेंजरस को 59 रंज़ की शिकस्त दी थी। राजस्थान के लिए राहने और शाह का ज़बरदस्त फ़ाम किलीद साबित हो रहा है। आई पी एल की पहली चैम्पियन राजस्थान के लिए राहुल ड्रावीड का तजुर्बा अहम साबित हो रहा है जिन्होंने शेन वार्न की ख़ला को पार करने की कामयाब कोशिश की है। राहने जो कि टूर्नामेंट में सब से ज़्यादा रन स्कोर करते हुए औरेंज कयाब हासिल कर रखा है और वही टूर्नामेंट में ताहाल सेंचरी स्कोर करने वाले वाहिद बैटस्मैन हैं।

इंगलैंड से ताल्लुक़ रखने वाले मिडल आर्डर बैटस्मैन ओवैस शाह का फ़ाम टीम के लिए कलीदी रोल कर रहा है, इन के इलावा मिडल आर्डर में ब्रॉड हॉज और अशोक मुनीर या ने भी मुतास्सिरकूण मुज़ाहिरे किए हैं। बौलिंग शोबा में सिद्धार्थ त्रीवेदी, अमीत सिंह ,कैवान कूपर और पंकज सिंह ने भी अपनी मौजूदगी का शिद्दत से एहसास दिलाया है। दूसरी जानिब दक्कनी टीम ने ताहाल दो मुक़ाबले खेले हैं और ऐसे दोनों ही मुक़ाबलों में शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी है। मज़कूरा शिकस्तों की वजह से टीम के जदूल में वो सब से आख़िरी और 9 नंबर पर मौजूद है। कुमारा संगाकारा की ज़ेर-ए-क़ियादत टीम में कप्तान के इलावा फ़ास्ट बोलर डील स्टीन और ऑस्ट्रेलियाई ऑल राउंडर कैमरोन वाईट का फ़ाम बेहतर है लेकिन टीम मजमूई तौर पर बेहतर नतीजा फ़राहम करने में हनूज़ नाकाम है। दूसरी जानिब पुने वारीइरस के ख़िलाफ़ कल बैंगलौर में खेले जाने वाले मुक़ाबले में डेनियल वेटोरी की ज़ेर-ए-क़ियादत मेज़बान टीम में मौजूद हिंदूस्तानी बैटस्मैनों को बेहतर मुज़ाहरा करना ज़रूरी है।

दिल्ली डियर डेविल्स के ख़िलाफ़ मिलने वाली कामयाबी के बाद डेनियल वेटोरी की टीम रॉयल चैलेंजर्स बैंगलौर टीम को मुतवातिर तीन नाकामियों का सामना रहा। टीम का मिडल आर्डर शोबा और ख़ुसूसन हिंदूस्तानी बैटस्मैन वीराट कोहली और सौरभ तीवारी और चटीशोर पुजारा ने मुसलसल मायूस किया है। इलावा अज़ीं टीम में पांचवें बौलर की अदमे मौजूदगी का भी टीम को शदीद नुक़्सान बर्दाश्त करना पड़ रहा है जैसा कि गुज़श्ता मुक़ाबले में चेन्नई सुपर किंग्स के ख़िलाफ़ 19 वां ओवर वीराट कोहली से करवाया गया था जहां उन्हों ने मिर्नी मर्कल को एक ओवर में 28 रन बनाने का मौक़ा फ़राहम किया।

वेटोरी उम्मीद कर रहे हैं कि क्रीस गेल पांचवें बोलर का रोल बख़ूबी निभायेंगे जिन्हों ने अपने गुज़श्ता मुक़ाबले में एक ही ओवर में 21 रन दिए थे। उम्मीद की जा रही है कि पौने के ख़िलाफ़ कल सिरी लंकाई ओपनर तिलकरत्ने दिलशान को मौक़ा दिया जा सकता है, जबकि ए बी डी वीलीइरस का नाकाम होना भी तशवीशनाक है। दूसरी जानिब सूर गंगोली भी पुने वारीइरस की कामयाब क़ियादत कर रहे हैं जिन की टीम ने चार मुक़ाबलों में तीन फ़ुतूहात हासिल की हैं। टीम में रॉबिन उथप्पा, मार लीवन सामीवल और जे सी रायडर ने बैटिंग शोबा को मुस्तहकम कर रखा है।