दफ़ा 8 का नफ़ाज़, वक़्त का अहम तक़ाज़ा: रामू डू

विशाखापटनम 01 जुलाई आंध्र प्रदेश पुलिस के सरबराह ने मुशतर्का दारुल‍ हुकूमत हैदराबाद में मुक़ीम अफ़राद के तहफ़्फ़ुज़-ओ-सलामती दफ़ा 8 के नफ़ाज़ को वक़्त का अहम तरीन तक़ाज़ा है।

आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद क़ानून की दफ़ा 8 के तहत गवर्नर को 10 साल तक मुशतर्का दारुल हुकूमत हैदराबाद में अमन-ओ-क़ानून की बरक़रारी के लिए ख़ुसूसी इख़्तियारात दिए गए हैं।

आंध्र प्रदेश के डायरेक्टर जनरल पुलिस जे वि रामू डू ने कहा कि हैदराबाद के मौजूदा हालात में ये ज़रूरी होगया हैके मुशतर्का दारुल‍ हुकूमत में मुक़ीम अफ़राद की सलामती और अहम तंसीबात के तहफ़्फ़ुज़ के लिए दफ़ा 8 के तहत गवर्नर को हासिल ख़ुसूसी इख़्तियारात नाफ़िज़ किए जाएं।

ताहम उन्होंने इस दफ़ा के नफ़ाज़ के मुतक़ाज़ी वजूहात की वाज़िह तौर पर सर अहित नहीं की। दफ़ा 8 पर अमल आवरी के मसले पर
आंध्र प्रदेश और तेलंगाना के चीफ़ मिनिस़्टरों के दरमयान लफ़्ज़ी जंग जारी है।

आंध्र प्रदेश दफ़ा 8 के नफ़ाज़ की ताईद कररहा है और तेलंगाना इस का सख़्त मुख़ालिफ़ है। जय वि रामू डू यहां साहिली सलामती राबिता कमेटी के मीटिंग में शिरकत के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत कररहे थे।

टेलीफ़ोन टैपिंग के ज़िमन में तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ के ख़िलाफ़ दर्ज करदा मुक़द्दमात का तज़किरा करते हुए उन्होंने कहा कि ख़ुसूसी तहक़ीक़ाती टीम तमाम पहलूओं का बग़ौर जायज़ा ले रही है और फ़िलहाल किसी नतीजे पर पहूंचना क़बल अज़वक़्त होगा।