दर अंदाज़ी रोकने बंगला देश से तारीख़ी मुआहिदा

गोहाटी

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने आज दावा किया कि बंगला देश से आसाम को जाने वाली दरअंदाज़ी के लिए ज़ेर इस्तेमाल तमाम सड़कों की नाका बंदी करदी गई है और मर्कज़ी हुकूमत पड़ोसी मुल्क से इस देरीना मसले के मुस्तक़िल हल के लिए तारीख़ी मुआहिदा करने जा रही है।

वो बी जे पी कारकुनों के एक इजलास से ख़िताब कररहे थे। उन्होंने कहा कि वो बंगला देश के लिए इन तमाम सड़कों की नाका बंदी करचुके हैं जिन के ज़रिये लोग आसाम आकर रोज़ाना उसे तबाह कररहे हैं। उन्होंने कहा कि वो पूरी ज़िम्मेदारी के साथ ये बात कह रहे हैं कि जो अराज़ी आसाम के अवाम की से अंत के लिए अहमियत रखी है और सरहद पर है, मुस्तक़बिल में आसाम को नुक़्सान पहुंचाने के लिए उसे इस्तेमाल नहीं किया जा सकेगा।

उन्होंने अवाम को तीक़न दिया कि आसाम की से अंत की कीमत पर कोई समझौता नहीं किया जाएगा। मोदी ने कहा कि वो रियासती अवाम के जज़बात से बख़ूबी वाक़िफ़ हैं जो अराज़ी के बाहमी तबादले के मुआहिदे के बारे में पाए जाते हैं। उन्होंने कहा कि वो जानते हैं कि आसाम के क्या मसाइल हैं और तैक़ून देते हैं कि वो मुआहिदे के सिलसिले में पेशरफ़्त करेंगे, लेकिन मुल्क और आसाम की फ़लाह-ओ-बहबूद को पेश नज़र भी रखेंगे।

उन्होंने कहा कि तवील मुद्दती मुफ़ाद के लिए मुख़्तसर मुद्दती नुक़्सान भी बर्दाश्त करना पड़ता है। उन्होंने कहा कि आसाम में मसाइल पैदा करने वाले तमाम अफ़राद को सज़ा देने में क़ानून अपना काम करेगा। पुराज़म जन धन योजना के बारे में वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि बी जे पी गरीबों को असल घेरे में लाने के लिए काम कररही है।

गरीब आदमी कभी भी क़ब्ल अज़ीं साहिल पर नहीं आसका। हम ने इस के लिए तमाम दरवाज़े खोल दिए हैं। बरसर‍-ए‍-इक़्तेदार आने के बाद सरकारी बैंकें सख़्त मेहनत कररही हैं। हर हफ़्ता एक करोड़ बैंक खाते खोले जा रहे हैं। क़बल अज़ीं एक माहिया एक साल में भी एक करोड़ खाते नहीं खोले गए थे।