दस अज़ला के साथ तेलंगाना रियासत, हैदराबाद सदर मुक़ाम

मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर ट्रांसपोर्ट सर्वे सत्य नारायना ने यक़ीन ज़ाहिर किया कि सदर कांग्रेस सोनीया गांधी 10 अज़ला पर मुश्तमिल तेलंगाना रियासत की तशकील के हक़ में फ़ैसला करेंगी जिस का दारुल हुकूमत हैदराबाद होगा।
तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले मर्कज़ी वज़ीर ने गुज़िश्ता दिनों मर्कज़ी ग्रुप ऑफ़ मिनिस्टर्स में शामिल वुज़रा से मुलाक़ात करते हुए तेलंगाना के हक़ में अपना मौक़िफ़ पेश किया।

उन्हों ने मर्कज़ी वज़ीरे दिफ़ा ए के एन्टोनी के इलावा जेनरल सेक्रेट्री ए आई सी सी दिग विजए सिंह से मुलाक़ात की।

उन्हों ने बताया कि वो सदर कांग्रेस सोनीया गांधी से भी ये दरख़ास्त कर चुके हैं कि तेलंगाना अवाम के जज़बात का एहतेराम करते हुए कांग्रेस वर्किंग कमेटी ने जो क़रारदाद मंज़ूर की इस के मुताबिक़ ही अलैहदा रियासत तशकील दी जानी चाहीए।

रियासत की तक़सीम के सिलसिले में रॉयल तेलंगाना या फिर हैदराबाद को मर्कज़ी ज़ेरे इंतेज़ाम इलाक़ा क़रार देने से मुताल्लिक़ ताज़ा तजावीज़ के हवाले से मर्कज़ी वज़ीर सर्वे सत्य नारायना ने नुमाइंदा सियासत से बात-चीत की।

उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत इस हस्सास मसअले की यकसूई के लिए मुख़्तलिफ़ पहलू का जायज़ा ले रही है इन में रॉयल तेलंगाना की तशकील भी शामिल है। ताहम उन्हें यक़ीन है कि सदर कांग्रेस सोनीया गांधी 10 अज़ला पर मुश्तमिल तेलंगाना रियासत की तशकील को ही मंज़ूरी देंगी।

उन्हों ने एक सवाल के जवाब में कहा कि अगर इंतेज़ामी उमूर की बेहतर अंजामदेही के सिलसिले में सदर कांग्रेस रॉयल सीमा के दो अज़ला कुरनूल और अनंतपूर को तेलंगाना में शामिल करने का फ़ैसला करती हैं तो वो इस फ़ैसला को क़ुबूल करेंगे। सर्वे सत्य नारायना ने उम्मीद ज़ाहिर की कि पार्लीयामेंट के मुजव्वज़ा सरमाई सेशन में तेलंगाना बिल पेश कर दिया जाएगा।

उन्हों ने तेलंगाना अवाम से अपील की कि वो अलैहदा रियासत की तशकील के सिलसिले में अंदेशों का शिकार ना हों क्योंकि सोनीया गांधी जो भी फ़ैसला करेंगी वो अवाम की भलाई में होगा।