दस मुस्लिम नौजवानों की बी जे पी में शमूलीयत

जम्मू,30 जनवरी: जम्मू वकशमीर के दूर दराज़ इलाक़े नबी हाल से ताल्लुक़ रखने वाले दस नौजवानों ने बी जे पी में शमूलीयत इख़तियार करली। शमबाद जो रामबाण डिस्ट्रिक्ट में वाक़ेय है नौजवानों का ताल्लुक़ इस ज़िले से बताया गया है। वहां मौजूद पार्टी हैड क्वार्टर्स में बी जे पी के रियास्ती जनरल सेक्यूरिटी अशोक कोल जम्मू के साबिक़ मेयर और रियास्ती जनरल सेक्यूरिटी गोवींदा गुप्ता और रियास्ती सेक्यूरिटी ग़ुलाम अली ख़ताना की मौजूदगी में नौजवानों ने पार्टी में शमूलीयत इख़तियार की।

इस मौक़े पर पार्टी में नौजवानों के शामिल होने का ख़ौरमक़दम करते हुए कोल ने कहा कि नशीनल कान्फ़्रैंस और पी डी पी भी बेहतरीन सयासी जमातें हैं लेकिन बी जे पी एक ऐसी सयासी जमात है जिसे हम हक़ीक़ी माअनों में फ़आल जमात से ताबीर कर सकते हैं। हमारी कोशिश है कि हम पार्टी में ज़िंदगी के हर शोबा से ताल्लुक़ रखने वाले को नुमाइंदगी दें। हमारा तरीका-ए-कार ये है कि पार्टी से मरबूत मामूली वर्कर भी अपनी सलाहीयतों और कारकर्दगियों की बुनियाद पर आला से आला ओहदे पर फ़ाइज़ होसकता है।

उन्होंने तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि पार्टी में शामिल नौजवान अपने अपने मुताल्लिक़ा इलाक़ों में कारहाए नुमायां अंजाम देते हुए पार्टी को मज़ीद मुस्तहकम करेंगे। याद रहे कि बी जे पी को हमेशा से एक फ़िर्क़ा परस्त जमात कहा जाता रहा है, लेकिन आज जिन नौजवानों ने पार्टी में शमूलीयत इख़तियार की है उन के नाम हाजी अब्दुल्लतीफ़ फ़ारूक़ अहमद तनवीर अहमद रफ़ीक़ अहमद मुहम्मद अशरफ़ मुहम्मद शरीफ़ बशीर अहमद मुश्ताक़ अहमद ज़ाकिर हुसैन और फ़राक़त हुसैन हैं।

जो सब के सब परहेज़गार और मुत्तक़ी मुसलमान हैं। अगर बी जे पी के नज़रियात उन्हें मुतास्सिर ना करते तो वो पार्टी में शमूलीयत क्यों इख़तियार करते? लिहाज़ा ज़रूरत इस बात की है कि बी जे पी को फ़िर्क़ा परस्त पार्टी ना समझा जाये।