दहश्तगर्दी,हिन्द-पाक दोनों के लिए ख़तरनाक

आमिर अली ख़ां- वज़ीर आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह ने आज वाज़ेह कर दिया कि दहश्तगर्दी के मसला पर अब बात चीत से ज़्यादा किसी कार्रवाई की ज़रूरत है । दहश्तगर्दी हिंदूस्तान-ओ-पाकिस्तान दोनों के लिए ख़तरनाक है और इस लानत से छुटकारा हासिल करना ज़रूरी है ।

डाक्टर सिंह ने सदर-ए-पाकिस्तान मिस्टर आसिफ़ अली ज़रदारी के साथ आज बाहमी मुलाक़ात के मौक़ा पर इन ख़्यालात का इज़हार किया । दोनों क़ाइदीन ना वाबस्ता तहरीक की चोटी कान्फ़्रैंस में शिरकत के लिए यहां पहूंचे थे । आज दोनों क़ाइदीन की मुलाक़ात हुई ।

डाक्टर सिंह ने कहा कि दहश्तगर्दी का मसला संगीन (गंभीर) है और इस पर अब मज़ीद बात चीत की बजाय किसी हरकत या कार्रवाई की ज़रूरत है । वज़ीर-ए-आज़म ने आसिफ़ अली ज़रदारी पर ज़ोर दिया कि वो 26/11 मुक़द्दमा की आजिलाना तकमील पर ज़ोर दें।

जहां तक हिंदूस्तान का सवाल है वो पाकिस्तान के साथ बेहतर पड़ोसियों जैसे ताल्लुक़ात का ख़ाहां है और पाकिस्तान को भी इस सिम्त में दरकार इक़दामात करने होंगे । उन्हों ने कहा कि मुंबई हमलों की तहकीकात कर रहे पाकिस्तानी जोडे शैल कमीशन ने जुमला तीन अफ़राद से पूछताछ की इजाज़त तलब की है जिन में एक जज एक डाक्टर भी शामिल हैं ।

उन्हों ने कहा कि चूँकि ये मसला अदालत में ज़ेर दौरान है इस लिए हुकूमत कोई फैसला नहीं कर सकती । उन्हों ने कहा कि हुकूमत चाहती है कि दोनों ममालिक बाहमी ताल्लुक़ात को क़दम बह क़दम आगे बढ़ाएं और एक दूसरे से ताल्लुक़ात को बेहतर बनाने के लिए इक़दामात किए जाएं ।

सदर आसिफ़ अली ज़रदारी ने डाक्टर मनमोहन सिंह को दौरा-ए-पाकिस्तान की दावत भी दी ताहम डाक्टर सिंह ने कहा कि वो मुनासिब-वक़्त पर एक जामे मंसूबा के साथ पाकिस्तान का दौरा करेंगे ।

डाक्टर मनमोहन सिंह ने आज अफ़्ग़ानिस्तान के सदर मिस्टर हामिद करज़ई से भी मुलाक़ात की और वहां हिंदूस्तान की जानिब से की जाने वाली सरमाया कारी के तहफ़्फ़ुज़ के ताल्लुक़ से तबादला ख़्याल किया । वाज़ेह रहे कि अमरीकी अफ़्वाज 2014 तक अफ़्ग़ानिस्तान से दसतबरदारी का मंसूबा रखती हैं ।