दिल्ली असेम्बली में बी जे पी रुकन असेम्बली ने माईक तोड़ दिया

नई दिल्ली: बी जे पी रुकन असेम्बली ओ पी शर्मा ने आज अपनी मेज़ पर नसब माईक दिल्ली असेम्बली के बजट इजलास के आख़िरी दिन तोड़ दिया। उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि माईक बंद कर दिया जा रहा है। उलझन का शिकार शर्मा ने कहा कि उन्हें असेम्बली में तक़रीर की इजाज़त नहीं दी जा रही है जबकि स्पीकर ने हुक्म दिया था कि इन का माईक बंद कर दिया जाये।

गुप्ता ने कहा कि हमारे माईकस बंद कर दिए जा रहे हैं जब भी हम असेम्बली में कोई सवाल करना चाहते हैं उसे क़बूल नहीं किया जाता। बी जे पी रुकन असेम्बली ने अपना माईक तोड़ने के बाद ऐवान असेम्बली से वाक आउट किया ताहम कुछ देर बाद वापिस आगए। शर्मा को बजट इजलास के दौरान जिस का आग़ाज़ 23 जून से हुआ था दो बार मार्शलों के ज़रिए बाहर कर दिया गया था।

आम आदमी पार्टी के अरकाने असेम्बली ने शर्मा की कार्रवाई पर तन्क़ीद करते हुए उन से माज़रत ख़्वाही तलब की क्योंकि उन्होंने सरकारी जायदाद को नुक़्सान पहुंचाया था जिस पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए आम आदमी पार्टी के रुकन असेम्बली सोमनाथ भारती ने एक क़रारदाद पेश की कि रुकन असेम्बली की तनख़्वाह से जुर्माना की रक़म और नुक़्सान के अज़ाला की रक़म मिनहा करली जाये। दिल्ली असेम्बली स्पीकर राम निवास गोविल ने भारती की क़रारदाद तादीबी कमेटी को रवाना करते हुए नुक़्सान का मुआवज़ा तनख़्वाह से मिनहा करने की ख़ाहिश की।