दिल्ली चुनाव बी जे पी के लिए एक सबक़

मुल्क के वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी को कम अज़ कम अब तो अपनी रविष बदलनी होगी। बड़े जमहूरी मुल्क हिंदुस्तान में दिल्ली के अवाम ने मर्कज़ में बरसर-ए-इक़तिदार बी जे पी पार्टी को ज़िल्लत आमेज़ शिकस्त से दो-चार किया है।

बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत के वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने दिल्ली में चुनाव जितने के लिए हर तरीके से कोशिश की और अपनी पूरी तवानाईयां झोंक दी ताहम दिल्ली के अवाम ने बी जे पी को वापसी का रास्ता दिखलाया।

कांग्रेस क़ाइद-ओ-साबिक़ एम पी पूनम प्रभाकर ने गेस्ट हाउज़ में मुनाक़िदा प्रेस कांफ्रेंस में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया। पूनम प्रभाकर ने कहा कि बी जे पी के वज़ीर-ए-आज़म और दुसरे क़ाइदीन आम चुनाव में बहुत कुछ करने का दावे करते हुए अवाम को सबज़ बाग़ दिखलाय , झूटे वादे किए और इक़तिदार हासिल कर लिया मगर कोई एक वादे को भी पूरा नहीं किया गया।

सरमायादारों को राग़िब किया गया लेकिन मुल्क की ग़रीब अवाम के लिए कुछ नहीं किया गया। उन्होंने कहा कि बी जे पी को दिल्ली में ज़िल्लत आमेज़ शिकस्त से बी जे पी का सारा नशा चोर चूर होगया है और वक़्त का तक़ाज़ा है कि बी जे पी क़ाइदीन अपनी इस ज़िल्लत आमेज़ शिकस्त से सबक़ हासिल करें।