दिल्ली में दहश्तगर्द ग्रुप का लश्कर-ए-तयबा से ताल्लुक़

नई दिल्ली, २१ दिसम्बर: (पी टी आई) मर्कज़ ने आज कहा कि हाल ही में दार-उल-हकूमत दिल्ली में एक दहश्तगर्द गिरोह का पता चलाया गया जो पाकिस्तान की दहश्तगर्द तंज़ीम लश्कर-ए-तयबा से ताल्लुक़ रखता है।

मुमलिकती वज़ीर-ए-दाख़िला जितेन्द्र सिंह ने कहा कि दिल्ली पुलिस की एक ख़ुसूसी टीम ने सैंटर्ल इन्टेलीजेंस एजैंसीयों और मग़रिबी बंगाल, बिहार और टामलनाडो की पुलिस की मदद से 7 रुकनी दहश्तगर्द गिरोह का पता चलाया इस में एक पाकिस्तानी शहरी भी शामिल है।

गुज़श्ता माह इंडियन मुजाहिदीन के गिरोह का भी पता चलाया गया है जिस ने शुबा किया जाता है कि 19 सितंबर 2010 को जामिआ मस्जिद के बाहर फायरिंग, 17 अप्रैल 2010 बैंगलौर में चिन्नास्वामी स्टेडीयम पर धमाका और 13 फरवरी 2010 पौने जर्मन बेकरी धमाका में ये गिरोह मुलव्वस है।

पौने की जर्मन बेकरी धमाका में कई अफ़राद हलाक हुए थे। जबकि जामिआ मस्जिद दिल्ली में फायरिंग का वाक़िया पेश आया था। बैंगलौर के चिन्नास्वामी स्टेडीयम में क्रिकेट मैच के दौरान स्टेडीयम से मुत्तसिल बाहरी दीवार के क़रीब बम धमाका हुआ था।

मुमलिकती वज़ीर-ए-दाख़िला ने एक तहरीरी जवाब में लोक सभा को बताया कि इंडियन मुजाहिदीन के गिरोह का पाकिस्तान की दहश्तगर्द तंज़ीमों जैसे लश्कर-ए-तयबा से राबिता है। दिल्ली में हालिया गिरफ़्तार दहश्तगर्द गिरोह भी पाकिस्तानी तंज़ीम से रब्त रखता है।