दीपावली के दौरान आतिशज़दगी के मुतअद्दिद वाक़ियात

हैदराबाद 27 अक्टूबर : ( सियासत न्यूज़ ) दीपावली के मौक़ा पर आज शहर के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर आतिशज़दगी के वाक़ियात पेश आए जिस के नतीजा में कई दुक्का नात बिशमोल स्कूल इमारत जल कर ख़ाकसतर हो गईं।

बताया जाता है कि शहर में कई मुक़ामात पर आतिशज़दगी के वाक़ियात पेश आए जिस के बाद फ़ायर इंजन अमले को इत्तिला दी गई।

तफ़सीलात के बमूजब नारायण गौड़ा हिमायत नगर स्टरीट नंबर 8 में वाक़्य हारवर्ड स्कूल इमारत में जलता हुआ पटाखा जागरने से स्कूल इमारत में अचानक आग लग गई। इस वाक़िया के बाद फ़ौरी फ़ायर इंजन अमले को तलब किया गया और नारायण गौड़ा पुलिस की एक टीम ने वहां पहुंच कर जाय हादिसा का मुआइना किया।

बताया जाता है कि मज़कूरा स्कूल इमारत की चौथी मंज़िल पर आग लगने के सबब फ़ायर इंजन अमले को आग पर क़ाबू पाने में दुशवारीयों का सामना करना पड़ा और इस आग की ज़द में आकर वहां मौजूद फ़र्नीचर और दीगर अशीया तबाह हो गईं।

इसी किस्म का वाक़िया मग़लपोरा पुलिस स्टेशन हदूद में वाक़्य मथोत फ़ीनानस कंपनी में आज अचानक जलता हुआ पटाखा गिरने से अचानक आग लग गई जिस के बाद वहां पर मौजूद चंद दस्तावेज़ात और फ़र्नीचर जल कर ख़ाकसतर हो गए जिस के बाद मग़लपोरा फ़ायर स्टेशन से वाबस्ता दो फ़ायर इंजनों को तलब किया गया और तक़रीबन एक घंटे की जद्द-ओ-जहद के बाद आग पर क़ाबू पालिया गया।

इसी तरह माधा पर मैं ज़र-ए-तामीर इमारत में जलता हुआ पटाखा गिरने के सबब वहां मौजूद प्लास्टिक अस्कर अप में आग लग गई और इस वाक़िया के सबब इलाक़े माधापुर मैं सनसनी फैल गई।

पुलिस ने आग पर क़ाबू पाने केलिए फ़ौरी फ़ायर इंजन अमले को तलब किया। ज़राए ने बताया कि शहर में इलाक़े सुलतान बाज़ार कोठी, अंबर पेट, सिकंदराबाद, जुबली हिलज़ और साइब्राबाद् के इलाक़े को कट पली में भी इस तरह की आतिशज़दगी के वाक़ियात पेश आई।