दुनिया पर राज करने वाली मलिका बर्तानिया पर मआशी असरात

लंदन, १९ जनवरी (एजैंसीज़) दुनिया पर राज करने वाली बर्तानवी हुकूमत की मलिका किसी वक़्त अपनी शान-ओ-शौकत के लिए मशहूर थीं लेकिन अब उन के मसारिफ़ बर्दाश्त करने के लिए हुकूमत ने हाथ उठा लिए हैं।

मलिका बर्तानिया पर मआशी असरात मुरत्तिब हुए हैं। बर्तानवी वज़ीर-ए-आज़म डेविड कैमरोन ने मलिका एलीज़ाबेथ की डायमंड जुबली के मौक़ा पर उन्हें 6 करोड़ पाउंड मालियत की क्षति देने से इनकार कर दिया है।

तर्जुमान के मुताबिक़ वज़ीर-ए-आज़म का कहना है एक ऐसे वक़्त जब मुल़्क मआशी बोहरान से गुज़र रहा है, ये मुनासिब नहीं कि टैक्स गुज़ारों का पैसा ख़र्च किया जाए। इत्तेलात के मुताबिक़ वज़ीर-ए-ताअलीम माईकल गोव् ने मलिका की ताजपोशी के 60 बरस की तक़रीबात के मौक़ा पर उन्हें पुरानी कशती ब्रिटैनिया की जगह नई कश्ती देने की तजवीज़ पेश की थी।

नायब वज़ीर-ए-आज़म निक क्लेग भी इस तजवीज़ की मुख़ालिफ़त कर चुके हैं।इसी दौरान दिफ़ाई अख़राजात में कमी के लिए बर्तानवी फ़ौज में चार हज़ार दो सौ मुलाज़मतें ख़तम कर दी गई हैं। बर्तानवी मीडीया के मुताबिक़ मालीयाती बोहरान की वजह से फ़ौज में दो हज़ार नौ सौ, फ़िज़ाई में एक हज़ार और बहरीया में तीन सौ मुलाज़मतें ख़तम कर दी हैं।

इन मुलाज़मतों के ख़तम होने से दिफ़ाई बजट में अड़तीस अरब पाऊंड की बचत होगी। वज़ीर-ए-दिफ़ा फिलिप हैमंड का कहना है कि हुकूमत के पास नौकरीयों को ख़तम करने के सिवा और कोई चारा ना था।