दुनिया भर में जौहरी तवानाई के हुसूल केलिए अवामी हिमायत में कमी

लंदन 27 नवंबर (यू एन आई) दुनिया भर में जौहरी तवानाई के हुसूल के लिए अवामी हिमायत में कमी आई है। ये बात बर्तानवी नशरियाती इदारा के एक सर्वे में बताई गई। सर्वे में दुनिया के 23 ममालिक के 20 हज़ार से ज़्यादा लोगों की राय मालूम की गई जिन में दो तिहाई से ज़्यादा अफ़राद ने नए जौहरी बिजली घरों की तामीर की मुख़ालिफ़त की।

जायज़े से ये भी पता चला है कि फ़्रांस, जर्मनी, मैक्सीको, रूस और जापान में नए जौहरी बिजली घरों की तामीर की मुख़ालिफ़त में इज़ाफ़ा हुआ है। ताहम चीन और पाकिस्तान में चालीस फ़ीसद अफ़राद जौहरी तवानाई के हक़ में हैं। सर्वे से मालूम हुआ कि मजमूई तौर पर सिर्फ 22 फ़ीसद अफ़राद जौहरी तवानाई के हक़ में हैं और उन्हों ने कहाकि बिजली हासिल करने का ये निसबतन महफ़ूज़ और अहम ज़रीया है लिहाज़ा मज़ीद जौहरी बिजली घर तामीर होने चाहिऐं।

इस के बरअक्स 31 फ़ीसद अफ़राद समझते हैं कि इन के मलिक को जौहरी या कोइले से तवानाई हासिल करने के तरीक़ों को अगले 20 साल में तबदील कर लेना चाहिए। इन के ख़्याल में सूरज की रोशनी और हुआ से तवानाई हासिल करने पर तवज्जा दीनी चाहिए। सर्वे में आलमी तौर पर 39 फ़ीसद अफ़राद कहते हैं कि मौजूदा जौहरी बिजली घरों को क़ायम रहना चाहीए ताहम नए तामीर नहीं किए जाने चाहीए जबकि 30 फ़ीसद का ख़्याल है कि तमाम जौहरी बिजली घरों को फ़ौरी तौर पर बंद करदेना चाहिए।