दुनिया भर में हिंदूस्तानियों का यौम-ए-जमहूरीया

ईस्लामाबाद दुबई 27 जनवरी (पी टी आई) दुनिया भर में हिंदूस्तानियों ने हुब्ब-उल-व्तनी के जज़बा से सरशार होकर यौम-ए-जमहूरीया तक़रीब मनाई । हिंदूस्तानी दस्तूर के नाफ़िज़ उल-अमल होने की 63 वीं सालगिरा पूरे जोश-ओ-ख़ुरोश और जज़्बा-ए-मुसर्रत के साथ मनाई गई। पाकिस्तान के दार-उल-हकूमत ईस्लामाबाद में हिंदूस्तानी हाई कमीशन के दफ़्तर में हिंदूस्तानी हाई कमिशनर शर्त सभरवाल ने एक सरकारी तक़रीब में क़ौमी तिरंगा लहराया। सदर जमहूरीया का क़ौम के नाम पैग़ाम पढ़ कर सुनाया।

हाई कमीशन के अरकान अमला के बच्चों ने हुब्ब-उल-व्तनी के गीत सुनाए। इस तक़रीब के इलावा हाई कमिशनर 27 जनवरी को लाहौर और 29 जनवरी को कराची में यौम-ए-जमहूरीया तक़रीब मुनाक़िद करेंगे। सिंगापुर में हिंदूस्तानी हाई कमिशनर टी सी ए राघवी ने शहर में यौम जमहूरीया तक़रीब में यहां मुक़ीम हिंदूस्तानियों की क़ियादत की। क़ौमी पर्चम कुशाई और सदर जमहूरीया का पैग़ाम सुनाने की कार्रवाई अंजाम पाई। तक़रीब में 500 हिंदूस्तानी शरीक थे।

सऊदी अरब के दार-उल-हकूमत रियाज़ मैं यौम-ए-जमहूरीया तक़रीब पर संजीदगी ग़ालिब थी। ख़ून के अतीया का कैंप मुनाक़िद किया गया। रज़ाकारों ने 111 लीटर ख़ून बतौर अतीया दिया। पाकिस्तान, श्रीलंका, बंगला देश और मिस्र में भी हिंदूस्तानियों ने इस मौक़ा पर ख़ून के अतीए दिए। सदर ग़ैर मुक़ीम हिंदूस्तानी एसोसी उष्ण फ़ैसल मुहम्मद ने कहा कि इस साल यौम-ए-जमहूरीया तक़रीब ज़्यादा बामानी अंदाज़ में मनाने का फ़ैसला किया गया था ।

मुत्तहदा अरब इमारात में सदर शेख़ ख़लीफ़ा बिन ज़ाइद अनहीअन और इमारात के दीगर आला सतही क़ाइदीन ने सदर जमहूरीया प्रतिभा पाटल को पैग़ामात मुबारकबाद रवाना किए। इस मौक़ा पर एक कवी सम्मेलन और मुशायरा भी मुनाक़िद किए गए।