दुबई में आई टी यू टेलीकॉम वर्ल्ड 2012

इन्फॉर्मेशन एंड कम्युनिकेशन टैक्नालोजीज़ के लिए ज़िम्मेदार अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की ख़ुसूसी एजंसी , इंटरनेशनल टेली कम्युनिकेशन यूनीयन की जानिब से आई टी यू टेलीकॉम वर्ल्ड 2012 का एहतिमाम किया जा रहा है जिस में इंडस्ट्री , हुकूमत , रिसर्च इदारों से तमाम बड़े असटेक होल्डर्स शिरकत करेंगे औरमुख़्तलिफ़ उमूर पर तबादला ख़्याल और मुबाहिस करेंगे ।

ये ईवंट 14 ता 18 अक्टूबर दुबई , मुत्तहदा अरब इमारात में मशरिक़ वुसता , आ फ्रीका और जुनूबी एशिया-ए-ममालिक के लिए अहम आई सी टी ईवंट , जीटेकस के साथ मुनाक़िद होगा । इस ईवंट के एजंडा में इनटरेकटेव मुबाहिसा , नेटवर्किंग और नॉलिज शेरिंग शामिल होंगे । इस कान्फ़्रैंस में हुकूमत के सिनयर ऐगज़ेक्यूटिवज़ के इलावा बिज़नस , टैक्नालोजी कंपनियों के अहम ऐगज़ीक्यूटिवज़ हिस्सा लेंगे और नए बिज़नस ,

सरमाया कारी , इख़तिराई इक़दामात ,तरक़्क़ी और मआशी बोहरान जैसे उमूर पर तबादला ख़्याल करेंगे । इस ईवंट की मेज़बानीहुकूमत यू ए ई की जानिब से की जाएगी । संजय आचार्य , पब्लिक इन्फॉर्मेशन आई टी यू के मुताबिक़ इस कान्फ़्रैंस में हुकूमत और ग्लोबल बिज़नस के आली सतह के नुमाइंदों के लिए राउंड टेबल्स और मुबाहिस भी होंगे ।

इस कान्फ़्रैंस के सिलसिला में वर्क शॉप्स ब्रेक आउट सेशन का एहतिमाम किया जाएगा जो कि कौर इंडस्ट्री एरियास से मुताल्लिक़ ज़्यादा मालूमात फ़राहम करेगा । इस कान्फ़्रैंस में टिकने कल पाइने रस और डीजीटल अनवेटरस के दरमियान कटिंग पडज इन्फॉर्मेशन का तबादला भी होगा । इस कान्फ़्रैंस में मुताल्लिक़ा टैक्नालोजीज़ में इख़तिराआत और पेशतरफ़तों पर रोशनी भी डाली जाएगी ।।