दूध की फ़रोख़त में बेहतरी के इक़दामात

रियास्ती हुकूमत ने दूध के हुसूल को जारी रखने और किसानों के लिए नाज़ुक सूरत-ए-हाल पैदा ना करने का फ़ैसला किया है और किसी सूरत में भी दूध के हुसूल को जारी रखा जाएगा।

चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को इस ताल्लुक़ से सख़्त हिदायात दें। आज यहां चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी की सदारत में दूध के हुसूल का जायज़ा लेने के लिए मुनाक़िदा मीटिंग से ख़िताब करते हुवे उन्हों ने मज़कूरा बात कही।

मीटिंग के खतम पर अख़बारी नुमाइंदों से मीडीया प्वाईंट सेक्रेत्रिएत में बातचीत करते हुए रियास्ती वज़ीर एनीमल हस्बेंडरी विश्वा रूप ने ये बात कही।

उन्हों ने बताया कि तिरूमला तिरूपति देवा स़्था नम के लिए यौमिया चार लाख लीटर दूध दरकार होने से मुताल्लिक़ चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को वाक़िफ़ करवाया गया और रियासत में घी पर आइद करदा वयाट ज़्यादा रहने और कर्नाटक में घी पर सिर्फ़ चार फ़ीसद वयाट वसूल करने के बाइस ही तिरूमला तिरूपति देवा स़्था नम इंतिज़ामी कमेटी की तरफ से कर्नाटक से ही यौमिया दरकार घी मुसलसल ख़रीदा जाता है।

उन्हों ने कहा कि रियासत में घी पर आइद मनमानी वयाट में कमी करके रियास्ती हुकूमत से तिरूमला मंदिर इंतिज़ामीया को दूध ख़रीदी करने के लिए हिदायत दिलाते हुए दूध की ख़रीदी के इक़दामात को यक़ीनी बनाया जाएगा।

वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि यौमिया दो लाख लीटर इज़ाफ़ा दूध ख़रीदा जा रहा है और इस इज़ाफ़ा दूध से पाडोर बनाया जा रहा है।

वज़ीर एनीमल हस्बेंडरी ने कहा कि वजए डेरी के दूध की फ़रोख़त के लिए मार्किटिंग सिस्टम में बेहतरी पैदा करने की शदीद ज़रूरत है और चीफ़ मिनिस्टर की हिदायत के मुताबिक़ बहरसूरत दूध की ख़रीदी को जारी रखते हुए बेहतर इंतिज़ामात और तरीक़ों के ज़रीया दूध को काबुल-ए-इस्तेमाल बनाने के लिए एक ऐक्शण प्लान-ओ-मंसूबा जात मुरत्तिब किए जा रहे हैं।