दूर दराज़ देही इलाकों में भी सियासत की ख़िदमात

आबिदअली ख़ान एजूकेशन ट्रस्ट के ज़ेरे एहतेमाम इदारा सियासत की तरफ से एस एससी कोस्चन बैंक की तक़सीम क़ाबिल-ए-सिताइश इक़दाम है।

खास्कर दूरदराज़ के पसमानदगा और देही इलाक़ों में कोस्चन बैंक भेज कर उसे तलबा में मुफ़्त तक़सीम करने पर मौलवी अबदालसलीम फ़ारूक़ी सदर मजलिस तहफ़्फ़ुज़-ओ-ख़त्म नबुव्वत बचकेंडा ने एडीटर ज़ाहिद अली ख़ान को मुबारकबाद पेश की और उनके इस ख़िदमात को काबिल तक़लीद क़रार दिया।

उन्होंने कहा कि इदारा सियासत अवाम के लिए रहनुमा बन चुका है। इदारा सियासत की तरफ से मुस्लिम लावारिस लाशों की तदफ़ीन तलबा-ए-ओ- तालिबात को स्कालरशिपस, शादी बियाह में एक खाना एक मीठा की मुहिम शुरू की गई। ये सब काबिल-ए-तारीफ़ है इदारा सियासत वो इदारा है जो एस एससी से लेकर पी जी तक पढ़ने वाले तलबा-ओ-तालिबात को मदद कर रही है।

निज़ामबाद के पसमांदा इलाके रहने के बावजूद हलक़ा जक्कल के गर्वनमेंट उर्दू मीडियम हाई स्कूलों में एस एससी कोस्चन बैंक तक़सीम करने पर तलबा-ओ-तालिबात को काफ़ी मदद मिल रही है।

बचकेंडा के मवाज़आत मुस्तक़र बचकेंडा के हाई स्कूल, के हाई स्कूल, वाजिदनगर बंडा रीजनल और मदनोर हाई स्कूल शेख़ापुर हाई स्कूल में कोस्चन बैंक मुफ़्त तक़सीम करने पर स्कूल चैरमैन और हैड मास्टर्स ने ज़ाहिद अली ख़ान से इज़हार-ए-तशक्कुर किया।