देही ज़मानत रोज़गार स्कीम में धांदलियों की तहकीकात का मुतालिबा

क़ौमी देही ज़मानत रोज़गार स्कीम में धांदलियों के मसला पर असेंबली इजलास आग़ाज़ के एक घंटा बाद ही 15 मिनट के लिए मुल्तवी करदिया गया। जो 2 घंटे तक भी शुरू नहीं हो सका। तेलगुदेशम पार्टी ने वज़ीर देही तरक्कियात मिस्टर डी मानिक्या विरह प्रसाद के जवाब पर अदम इतमीनान का इज़हार करते हुए स्कीम में हुई धांदलियों की तहक़ीक़ात के लिए मुक़न्निना कमेटी की तशकील का मुतालिबा शुरू करदिया। स्पीकर ने इबतदा-ए-में ऐवान की कार्रवाई का आग़ाज़ करते हुए रुक्न असेंबली तेलगुदेशम मिस्टर आर चन्द्र शेखर रेड्डी की जानिब से किए गए सवाल को पहले सवाल को वकफ़ा-ए-सवालात में उठाने का मौक़ा फ़राहम किया ।

जिस के बाद मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान असेंबली ने इस मसला पर इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाया और इल्ज़ाम आइद किया कि रियास्ती हुकूमत स्कीम में बे क़ाईदगियों के ख़िलाफ़ कार्रवाई के बजाय ख़ामोशी इख़तियार किए हुए हैं । तेलगुदेशम , बी जे पी , सी पी आई , सी पी ऐम और लोक सत्ता अरकान असेंबली ने हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए क़ौमी देही ज़मानत रोज़गार स्कीम की सोश्यल ऑडिट पर सवालिया निशान लगाए ।

रियास्ती वज़ीर देही तरक्कियात ने रुक्न असेंबली तेलगुदेशम के इलावा दीगर अरकान असेंबली की जानिब से उठाए गए सवाल का जवाब देते हुए तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया जिस पर तेलगुदेशम अरकान असेंबली ने अदम इतमीनान का इज़हार करते हुए मुख़ालिफ़ हुकूमत नारे शुरू कर दिए और मुक़न्निना कमेटी के ज़रीया सोश्यल ऑडिट की तहक़ीक़ात का मुतालिबा करने लगे ।

स्पीकर की जानिब से तेलगुदेशम अरकान के एहतिजाज को नज़रअंदाज करते हुए दूसरा सवाल शुरू किए जाने पर तेलगुदेशम अरकान ब्रहमी के आलम में स्पीकर के पोडियम तक पहुंच गए । स्पीकर असेंबली मिस्टर एन मनोहर ने बारहा अपनी नशिस्तों पर बैठने की अपील के बाद ऐवान की कार्रवाई को 15 मिनट के लिए मुल्तवी करदिया लेकिन कार्रवाई का दुबारा आग़ाज़ दो घंटे तक नहीं होपाया । मिस्टर मानिक्या विरह प्रसाद ने बताया कि इन आर अजी उसकी सोश्यल ऑडिट 6 माह में एक मर्तबा की जा रही है।

उन्हों ने बताया कि रियासत में 22 अज़ला के देही इलाक़ों में स्कीम चलाई जा रही है जहां पर बाअज़ बदउनवानीयों की शिकायात मौसूल हुई हैं लेकिन उन की तहक़ीक़ात जारी है । रियास्ती वज़ीर के जवाब पर ब्रहमी का इज़हार करते हुए मिस्टर आर चन्द्र शेखर रेड्डी ने बताया कि क़ौमी देही ज़मानत रोज़गार स्कीम में बड़े पैमाने पर धांदलीयाँ हुई है जिस के शवाहिद मौजूद हैं।

रियास्ती वज़ीर ने मज़ीद बताया कि हुकूमत की जानिब से सोश्यल ऑडिट की तफ़सीलात वेबसाइट पर फ़राहम किए जाने के मुताल्लिक़ इक़दामात किए जा रहे हैं।तेलगुदेशम रुक्न असेंबली ने अपने सवाल में स्कीम के फ़ंड के इस्तिमाल और हिसाब की तफ़सीलात दरयाफ़त की।