देही तरक़्क़ी से ही रियासत और मुल्क की तरक़्क़ी मुम्किन

इंचार्ज ज़िला कलेक्टर निज़ामबाद वेंकटेश्वर राव‌ ने ए आर गार्डन में बोधन डीवीझ़न सतह के ओहदेदारों से ख़िताब करते हुए कहा कि सरकारी ओहदेदार देही सतह पर वहां के अवामी मसाइल और हसबे ज़रूरत तरक़्क़ीयाती कामों की निशानदेही करें।

ज़िला कलेक्टर ने सरकारी प्रोग्राम हमारे गांव के तरक़्क़ीयाती मंसूबे उनवान के तहत मुनाक़िदा इस मीटिंग से मुख़ातब करते हुए उन्होंने कहा कि ओहदेदार अवामी तआवुन से मुक़ामी मसाइल की यकसूई के लिए लायेहा-ए-अमल तैयार करें।

उन्होंने कहा कि देही तरक़्क़ी से रियासत और मुल्क की तरक़्क़ी मुम्किन है। उन्होंने ओहदेदारों से कहा कि एक मौज़ा में मुहासिल की सद फ़ीसद वसूली को यक़ीनी बनाईं।

उन्होंने कही देही सतह पर तालीम और तिब्बी इमदाद पर मुक़ामी ओहदेदार ख़ुसूसी तवज्जा दें और तर्क तालीम किए हुए बच्चों को फिर से मदारिस में दाख़िला दिलाने मुक़ामी सतह पर मुहिम चलाने की ज़िला कलेक्टर ने ओहदेदारों को हिदायत दी।

कलेक्टर ने कहा कि ज़िला में रिहायश पज़ीर ख़ानदानों से ज़्यादा राशन कार्ड्स तक़सीम किए गए। उन्होंने बोग्स राशन कार्ड्स को ज़बत करने की ओहदेदारों से ख़ाहिश की।

कलेक्टर ने कहा कि सफ़ैद राशन कार्ड पर फ़ी कीलो एक रुपया चावल फ़राहम किया जा रहा है लेकिन बाज़ार में चावल की क़ीमत 15 ता 20 रुपये किलो है। हुकूमत को बोग्स राशन कार्ड के बाइस काफ़ी नुक़्सान उठाना पड़ रहा है। इस मीटिंग में एडीशनल कलेक्टर राजा राम, सुरेश बाबू, डी एम एम गोविंद लिंगम के अलावा दुसरे ओहदेदार थे।