दोनों शहरों में कल जश्न ईद मीलाद उन्नबी(स०) मीलाद जलूस

दोनों शहरों के अलावा रियासत भर में 4 जनवरी बरोज़ इतवार ईद मीलाद उन्नबी (स०) जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ मनाई जाएगी। सुनी यूनाईटेड फ़ोरम आफ़ इंडिया के ज़ेरे ए‍हतेमाम शहर में तारीख़ी मक्का मस्जिद से मुग़लपूरा प्ले ग्राउंड तक मीलाद जलूस का इनइक़ाद अमल मीनाएगा।

क़ब्लअज़ीं सुनी दावत इस्लामी के ज़ेरे एहतेमाम मक्का मस्जिदता हज हाउज़ नामपली जलूस का एहतेमाम अमल में आएगा। 12 रबी अव्वल के मुताबिक़ 4 जनवरी को जशन-ए-ईद मीलाद उन्नबी (स०) के मौके पर जलसा रहमतउलअलमीन , ज़यारत आसारे मुबारक(स०) ,ख़ून का अतीया कैंप के अलावा दुसरे फ़लाही ख़िदमात के इनइक़ाद के ज़रीये जश्न रहमत उलअलमीन मनाया जाएगा। 12 रबी अव्वल को सुनी यूनाइटेड फ़ोरम आफ़ इंडिया के ज़ेरे एहतेमाम मुनाक़िद किए जाने वाले मीलाद जलूस की निगरानी हज़रत मौलाना सय्यद शाह इबराहीम हुस्न हुसैनी उल-क़ादरी उल-मारूफ़ सज्जाद पाशाह करेंगे। मौलाना सज्जाद पाशाह जलूस को तारीख़ी मक्का मस्जिद के पास झंडी दिखा कर रवाना करेंगे बादअज़ां मोतमिद सदर मजलिस उलमाए दक्कन हज़रत मौलाना सय्यद शाह क़बूल पाशाह कादरी शतारी दुआ फ़रमाएंगे।

तंज़ीम इरशाद अलमुस्लिमीन-ओ-फ़ोकस की तरफ से दोनों शहरों के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर ख़ून के अतीया कैंपस मुनाक़िद किए जाऐंगे जहां अतीये दहिंदगान की तरफ से दिए जाने वाले ख़ून के अतीये को थीलसमया के मर्ज़ में मुबतला बच्चों के ईलाज-ओ-मुआलिजा के लिए हवाले कर दिया जाएगा। दोनों शहरों में ईद मीलाद(स०) मौके पर शरई हुदूद को बरक़रार रखने के अलावा किसी भी तरह की ग़ैर शरई हरकात से पाक जलूस को यक़ीनी बनाने के लिए मुंतज़मीन की तरफ से मुतअद्दिद इक़दामात किए जा रहे हैं।