दोवबारा रचा बंडा , हुकूमत की सुए लाहासिल , जनार्धन रेड्डी का दावा

हैदराबाद । 1 नवमबर । (सियासत न्यूज़ ) डाक्टर एन जनार्धन रेड्डी रुकन असमबली-ओ-क़ाइद इलाक़ा तेलंगाना ने रियास्ती हुकूमत से दरयाफ़त किया कि आख़िर वो रचा बंडा मुनाक़िद करके क्या हासिल करना चाहती है क्योंकि इलाक़ा तेलंगाना के अवाम हुसूल तेलंगाना रियासत केलिए बड़े पैमाने पर एहतिजाज-ओ-जद्द-ओ-जहद कररहे हैं तो दूसरी तरफ़ हुकूमत रचा बंडा प्रोग्राम के ज़रीया तेलंगाना अवाम को गुमराह करने केलिए कोशां है। इसतरह हुकूमत रचा बंडा प्रोग्राम मुनाक़िद करके हरगिज़ कुछ भी हासिल नहीं करसकेगी ।

आज यहां सकरीटरीट आमद के मौक़ा पर मीडीया प्वाईंट के पास अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए डाक्टर रेड्डी ने कहा कि ख़ाह रियास्ती हुकूमत अपनी साख बचाने केलिए कितने ही बड़े पैमाने पर तशहीर के ज़रीया इक़दामात करे , रचा बंडा प्रोग्राम को हरगिज़ कामयाब नहीं बनासकेगी। उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर यन किरण कुमार रेड्डी पर अपनी साख को बरक़रार रखने केलिए ही दुबारा रचा बंडा प्रोग्राम मुनाक़िद करते हुए अवाम से रुजू होने केलिए कोशां रहने का इल्ज़ाम आइद किया

और कहा कि हक़ीक़त तो ये है कि अवाम में इस बात के शकूक-ओ-शुबहात पाए जा रहे हैं कि रियासत में आख़िर कोई हुकूमत है या नहीं? उन्हों ने मज़ीद कहा कि चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी को क़वानीन और जमहूरीयत का कोई एहतिराम नहीं है जिस की वजह से ही उन्हों ने इदारा जात मुक़ामी के सरपंचों की मीयाद में तौसीअ नहीं की । उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर से दरयाफ़त किया कि आख़िर सरपंचों की मीयाद में तौसीअ क्यों नहीं की गई ?