दो नौजवान लड़कीयों की ख़ुद सोज़ी

शहर में पेश आए दो अलहदा वाक़ियात में दो नौजवान मुस्लिम लड़कीयों ने ख़ुद सोज़ी करली। ये दिलसोज़ वाक़ियात फ़लक नुमा और पंजा गट्टा पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आए। पुलिस फ़लक नुमा के मुताबिक़ 17साला आसफ़िया ख़ानम जो फ़ारूक़ नगर के साकिन मिर्ज़ा महमूद बैग की बेटी थी अपनी मां की डांट से दिलबर्दाशता होकर ख़ुद सोज़ी करली।

इस लड़की ने 29 अक्टूबर को अपने जिस्म पर केरोसीन डाल कर ख़ुद को आग लगा ली और आज हॉस्पिटल में ईलाज के दौरान फ़ौत होगई।

पंजा गट्टा पुलिस के मुताबिक़ 17 साला गोसिया बेगम जो राज भवन मदार साहिब मुक्ता के साकन मुहम्मद यूसुफ़ की बेटी थी ने पिछ्ले रोज़ अपने जिस्म पर केरोसीन डाल कर ख़ुद को आग लगा ली थी ईलाज के दौरान आज हॉस्पिटल में फ़ौत होगई।ताहम गोसिया बेगम की ख़ुदकुशी पर शकूक-ओ-शुबहात का इज़हार किया जा रहा है।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ गोसिया बेगम ने मकान मालकीयन की हर सानी से दिलबर्दाशता होकर ख़ुदकुशी करली चूँकि उन के माँ के पास मकान का किराया देने के लिए पैसे नहीं थे।

ताहम पंजा गट्टा पुलिस ने ऐसी किसी भी बात की तसदीक़ नहीं की और बताया के इस इल्ज़ाम की तहक़ीक़ात की गईं लेकिन लड़की के माँ ने ब्यान नहीं दि। मुहम्मद यूसुफ़ रिक्शा चलाते हैं और गोसिया बेगम की माँ और भाई निकलस रोड पर मकई के भुट्टे बैचते हैं। पुलिस ने ये बात बताई। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं।