दौरा-ए-आस्ट्रेलिया केलिए हिंदूस्तानी टीम का ऐलान, हरभजन नज़रअंदाज

मुंबई 27 नवंबर (पी टी आई) नाक़िस फ़ाम का शिकार आफ़ स्पिन्नर हरभजन सिंह को दौरा-ए-आस्ट्रेलिया के लिए आज यहां मालना 17 रुकनी हिंदूस्तानी टीम में शामिल नहीं किया गया जबकि फ़ासट बोलर प्रवीण कुमार और रोहित शर्मा टीम में जगह बनाने में कामयाब रही। फ़ासट बोलर ज़हीर ख़ान जो कि दौरा-ए-इंगलैंड के आग़ाज़ पर ही ज़ख़मी होकर वतन वापिस हुए थे उन्हें टीम में आरिज़ी तौर पर शामिल किया गया है।

ताहम फ़िटनैस टेस्ट में कामयाबी के बाद उन के दौरा-ए-आस्ट्रेलिया का हतमी फ़ैसला होगा। बंगाल से ताल्लुक़ रखने वाले विकेट कीपर बैटस्मैन वरदमान साहा को पारथीव पाटल पर तर्जीह देते हुए उन्हें दूसरे विकेट कीपर के तौर पर शामिल किया गया है। इस के इलावा टीम में कोई हैरानकुन शमूलीयत या इख़राज नहीं। हिंदूस्तानी टीम का स्लैक्शन कमेटी के यहां इजलास के बाद इंतिख़ाब अमल में आया जिस को बी सी सी आई के सैक्रेटरी संजय जगदले ने बादअज़ां ऐलान किया। नौजवान लीग स्पिन्नर राहुल शर्मा जो कि वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ सीरीज़ में शामिल थे उन्हें आस्ट्रेलिया के लिए टीम में शामिल नहीं किया गया।

मालना टीम के महेंद्र सिंह धोनी क़ियादत कररहे हैं जबकि वीरेंद्र सहवाग उन के नायब होंगी। आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ हरभजन सिंह का रिकार्ड बेहतर है लेकिन क़ौमी सिलेक्टरों ने पर ज्ञान ओझा और रवी चंद्रन अश्विन पर भरोसा करते हुए उन्हें हरभजन पर तर्जीह दी है। इस ख़सूस में इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए क़ौमी सिलेक्टरों के सदर कृष्णमाचारी सिरी कांत ने मीडीया नुमाइंदों से कहा कि बदक़िस्मती से हम हरभजन की मदद नहीं करसकते क्योंकि आस्ट्रेलिया में दो स्पिन्नरस से ज़्यादा टीम में शामिल नहीं किया जा सकता।

ज़हीर ख़ान के मुताल्लिक़ उन्हों ने कहा कि फ़ासट बोलर को अपने ऑस्ट्रेलियाई सफ़र से क़बल फ़िटनैस साबित करनी होगी और उन्हें फ़िटनैस साबित करने के लिए राणजी ट्रॉफ़ी के मुक़ाबलों में मवाक़े दस्तयाब हैं। वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ मालना वनडे सीरीज़ में ज़ख़मी युवराज सिंह को शामिल नहीं किया गया था और आस्ट्रेलिया के दौरा पर भी उन्हें टीम का हिस्सा नहीं बनाया गया। आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ पहला टेस्ट 26 डसमबर को मैलबोर्न में शुरू होगा जिस के बाद 3 ता 7 जनवरी दूसरा टेस्ट सिडनी में, 13 ता 17 जनवरी तीसरा टेस्ट प्रथ में और 24 ता 28 जनवरी एडीलेड में चौथा और आख़िरी टेस्ट खेला जाएगा।

टीम उन खिलाड़ियों पर मुश्तमिल है: महेंद्र सिंह धोनी (कप्तान), वीरेंद्र सहवाग (नायब कप्तान), गौतम गंभीर, राहुल डरावीड, सचिन तनडोलकर, वे वे ऐस लक्ष्मण, वीरात को हैली, आर अश्विन, अशांत शर्मा, ऊमेश यादव, वरूण अरूण, रोहित शर्मा, पर ज्ञान ओझा, प्रवीण कुमार, अजिंक्या राहनी, वर्धमान साहा और ज़हीर ख़ान (आरिज़ी शमूलीयत) ।