दौरा-ए-पाकिस्तान बंगला देशी खिलाड़ियों के लिए बम प्रफ़ू गाड़ीयों का इंतिज़ाम

ईस्लामाबाद , ०७ जनवरी ( एजैंसीज़) पाकिस्तानी वज़ीर-ए-दाख़िला रहमान मलिक ने क्रिकेट बोर्ड को यक़ीन दिलाया है कि पाकिस्तान का दौरा करनेवाली बंगला देश टीम को सख़्त तरीन सिक्योरीटी फ़राहम की जाएगी ।

मेहमान खिलाड़ी बम प्रफ़ू गाड़ीयों में सफ़र करेंगे । डी आई जी सतह के अफ़्सर को राबिता ऑफीसर मुक़र्रर किया जाएगा । रहमान मलिक ने ग़ैर मुल्की क्रिकेट टीम को पाकिस्तान लाने केलिए की जाने वाले कोशिशों पर पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के चेयरमैन चौधरी ज़का अशर्फ़ का शुक्रिया अदा किया ।

वज़ीर-ए-दाख़िला ने ज़का अशर्फ़ से मुलाक़ात के बाद सहाफ़ीयों से गुफ़्तगु करते हुए कहा कि टीमों की सिक्योरीटी केलिए पी सी बी में डी आई जी सिक्योरीटी के साथ आला तर्बीयत याफ़ता सीकीवरीटी स्टाफ़ को ताय्युनात किया जाएगा ।

मेहमान टीम को आमद-ओ-रफ़त होटल में क़ियाम और मैचेज़ के दौरान सिक्योरीटी फ़राहम करने केलिए तीन अलग अलग दस्ते ताय्युनात किए जाऐंगे और इस मुआमले में अदम बर्दाश्त की पालिसी इख़तियार की जाएगी ।
इससे क़बल हाकी और ब्लाइंड क्रिकेट टीमों के मैचिज़ का इनइक़ाद भी पुरअमन तौर पर हुआ। उन्हों ने कहा कि बंगला देश की टीम के ज़िम्मा दारान पुलिस और सिक्योरिटी के हुक्काम और मीडीया के ज़िम्मा दारान अनक़रीब यहां आयेंगे जिन्हें सिक्योरीटी के सिलसिला में किए गए इक़दामात से आगाह किया जाएगा ।

उन्हों ने चेयरमैन पी सी बी केलिए नेक ख़ाहिशात का इज़हार किया और कहा कि इन की कोशिशें जल्द रंग लाएंगी और अप्रैल में मुक़ाबले शुरू होजाएंगे । एक सवाल के जवाब में उन्हों ने कहा कि सिरी लंकाई टीम पर हमले के दौरान सिक्यॊरीटी की जो कमी रह गई उसे दूर किया जाएगा ।

इस मौक़ा पर ज़का अशर्फ़ ने वज़ीर-ए-दाख़िला का शुक्रिया अदा करते हुए कहा कि उन्हों ने मुझ पर जिस एतिमाद का इज़हार किया है वो हौसला अफ़ज़ा-ए-है ।

पी सी बी और हुकूमत की कोशिश है कि यहां बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट का आग़ाज़ हो और सिक्योरीटी के हवाले से ख़दशात को दूर किया जा सके । इस मक़सद के लिए पी सी बी और वज़ारत-ए-दाख़िला मिलकर इक़दामात करेगी । टीमों की सिक्यॊरीटी के लिए उन के इतमिनान के मुताबिक़ इक़दामात किए जाऐंगे और हम दुनिया पर साबित करदेंगे कि पाकिस्तान खेलों केलिए पुरअमन मुलक है ।

बंगला देश 8जनवरी को अपनी टीम की पाकिस्तान आमद के हवाले से ऐलान करेगा । उन्हों ने कहा कि हमारी क्रिकेट टीम के हौसले काफ़ी बुलंद हैं कोच का फ़ैसला इंगलैंड के ख़िलाफ़ सीरीज़ के बाद करेंगे ।