दौलत-ए-मुश्तरका चोटी कान्फ़्रैंस में शिरकत के बाद जनाब हामिद अंसारी हिंदूस्तान वापिस

प्रथ 01 नवम्बर् ( पी टी आई) नायब सदर जमहूरीया मुहम्मद हामिद अंसारी आस्ट्रेलिया के शहर प्रथ में दौलत-ए-मुश्तरका के सरबराहान हुकूमत के सहि रोज़ा इजलास में शिरकत के बाद आज हिंदूस्तान वापिस हो गई।

जनाब अंसारी ने 54 ममालिक पर मुश्तमिल इस तंज़ीम की चोटी कान्फ़्रैंस में हिंदूस्तान की नुमाइंदगी की इलावा अज़ीं उन्हों ने पाकिस्तान के वज़ीर-ए-आज़म यूसुफ़ रज़ा गिलानी, श्रीलंका के सदर महिंद्रा राजा पकसे और दीगर आलमी क़ाइदीन से मुलाक़ात के दौरान ग़ैर रस्मी बार चीत की।

ताहम वो आस्ट्रेलिया की वज़ीर-ए-आज़म जूलिया गीलारड से बाहमी मुज़ाकरात नहीं करसकी। दौलत-ए-मुश्तरका की चोटी कान्फ़्रैंस में मुमताज़ शख़्सियात पर मुश्तमिल ग्रुप की चंद सिफ़ारिशात से इत्तिफ़ाक़ करलिया और इस्लाहात के लिए क़दम बह क़दम आगे बढ़ने का अंदाज़ फ़िक्र इख़तियार करने पर ज़ोर दिया ताकि इस तंज़ीम को असर-ए-हाज़िर के तक़ाज़ों से हम आहंग किया जा सके लेकिन एक इंसानी हुक़ूक़ कमिशनर के तक़र्रुर की तजवीज़ को अमलन मुस्तर्द कर दिया।

दौलत-ए-मुश्तरका कान्फ़्रैंस के गुज़श्ता रोज़ जारी करदा हतमी आलामीया में दोहा आलामीया पर पैदा शूदा तात्तुल का नोट लिया और आलमी तिजारती तंज़ीम (डब्लयू टी ओ) के डसमबर में मुनाक़िद होने वाले इजलास में शिरकत करने वाले तमाम वुज़राए तिजारत पर ज़ोर दिया कि वो इस ज़िमन में काबुल लिहाज़ पेशरफ़्त करें और सनअती तौर पर तरक़्क़ी याफ़ता ममालिक की तहफ़्फुज़ात पर मबनी पालिसी से गुरेज़ को यक़ीनी बनाने के लिए मूसिर मसाई किया जायॆ ।

आलामीया में बैन-उल-अक़वामी दहश्तगर्दी के इंसिदाद के लिए एक जामि समझौता पर मुज़ाकरात की आजलाना तकमील पर भी ज़ोर दिया गया।