धार्मीक दंगें 57 व्यक्ती सलाखों के पीछे

सईदाबाद और मादन्ना पेट में हूए धार्मीक दंगों के बाद पुलिस ने कुल‌ 17 केस‌ दर्ज किए हैं और 57 अफ़राद बशूमुल‌ 5 अश्रार को हिरासत में लिया गया ।

तफ़सीलात के अनूसार‌ सईदाबाद में 6 , मादन्ना पेट में 5 , कंचन बाग़ में एक , हुसैनी अलम में 2 और मुग़लपूरा में 3 फ़िर्कावाराना नौईयत के हमलों से मुताल्लिक़ मुक़द्दमात दर्ज करते हुए ख़ातियों की गिरफ़्तारी के लिए ख़ुसूसी टीमें तशकील दी गयी हैं ।

तफ़सीलात के बमूजब आज के फ़िर्कावाराना फ़साद में 12 अफ़राद ज़ख़मी होने की इत्तिला मिली हैं । पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करने के बाद कई अफ़राद को उन के मकानात से हिरासत में ले लिया । बताया जाता है कि पुलिस ने 5 हक़ीक़ी अश्रार को भी अपनी हिरासत में ले लिया है और उन की तफ़तीश नामालूम मुक़ाम पर की जा रही है ।

ज़राए ने बताया कि इन पाँच अश्रार ने ही मादना पेट में फ़िर्कावाराना फ़साद फैलाने में अहम रोल अदा किया है । बावर किया जाता है कि आज के इस फ़साद के इलावा हिरासत में लिए गए अश्रार का रोल दीगर वाक़ियात में भी मुलव्वस है । पुलिस ने फ़िर्कावाराना अनासिर बशूमुल‌ रूडी शेटरस को आज शाम अपनी हिरासत में ले लिया और उन्हें मचल्का पर पाबंद करके रहा कर दिया ।