धोनी का 2013 मैं टेस्ट क्रिकेट से सुबकदोशी पर ग़ौर

प्रथ, १३ जनवरी ( पी टी आई ) हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के कप्तान महेन्द्र सिंह धोनी ने आज इशारा दिया है कि वो 2015 में वर्ल्ड कप में शिरकत के लिए टेस्ट क्रिकेट को ख़ैरबाद कह सकते हैं ।

मीडीया नुमाइंदों से यहां ख़िताब करते हुए हिंदूस्तानी कप्तान ने कहा कि अगर मैं 2015 वर्ल्ड कप का मंसूबा बनाता हूँ तो मुझे किसी एक तर्ज़ की क्रिकेट से सुबकदोशी इख़तियार करनी होगी ।

धोनी जिन्हों ने ताहाल 66 टेस्ट खेलें हैं जब कि 36 मुक़ाबलों में उन्हों ने हिंदूस्तानी टीम की क़ियादत भी की है जिस में क़ौमी टीम को 17फ़ुतूहात हासिल हुई हैं ।

आज यहां धोनी ने इन्किशाफ़ किया कि वो 2015 में आस्ट्रेलिया और न्यूज़ीलैंड की जानिब से की जाने वाली मुशतर्का मेज़बानी के वर्ल्ड कप में खेलने का अगर मंसूबा बनाते हैं तो उन्हें 2013 में इसका फ़ैसला करना होगा ।

30 साला धोनी को हर गुज़रते वक़्त के साथ वनडे क्रिकेट का बेहतरीन कप्तान क़रार देने के इलावा महिदूद ओवर्स की क्रिकेट में एक मुतास्सिर कुन बैटस्मैन माना जा रहा है ।

दूसरी जानिब टेस्ट में ना सिर्फ धोनी की टीम ख़ुसूसन बैरूनी ममालिक के सख़्त हालात में कामयाबी हासिल करने में नाकाम है और साथ ही ख़ुद कप्तान उछाल और स्विंग लेती गेंदों के ख़िलाफ़ आम खिलाड़ी बन चुके हैं ।

धोनी ने यहां मज़ीद कहा कि अगर मैं 2015 का वर्ल्ड खेलना चाहता हूँ तो फ़ैसला 2014 में नहीं किया जा सकता क्योंकि इतना कम वक़्त में नए विकेट कीपर की आमद और उसे सिर्फ 30 या इस से ज़ाइद वनडे मुक़ाबलों का तजुर्बा हासिल करने का मौक़ा दिया जाना सही नहीं होगा ।