नए ओवरब्रिज का तामीरी काम आइन्दा माह मुकम्मल

हैदराबाद । 30 अक्टूबर (सियासत न्यूज़) लक्कड़ी का पुल ओवरब्रिज से मुत्तसिल नए ओवर बुरज के तामीरी काम आइन्दा माह के आख़िर तक मुकम्मल करलिए जाएंगी। इस बरिज की तामीर से ट्रैफ़िक के बहाव में आसानी होगी। साउथ सैंटर्ल रेलवे के सीनीयर पब्लिक रीलीशन ऑफीसर मिस्टर शकील अहमद ने बताया कि रेलवे की जानिब से रेलवे ट्रैक के ऊपर ओवरब्रिज तामीर करने का काम तक़रीबन मुकम्मल होचुका है।

आइन्दा माह के आख़िर तक बुरज मुकम्मल तामीर होजाएगा। उन्हों ने बताया कि ये एक नई टैक्नालोजी पर मबनी आला मयारी बुरज होगा। इस बुरज की तामीर से किसी किस्म की रुकावट या ट्रैफ़िक में ख़लल वग़ैरा नहीं होगा। स्टील गर्डरस के ज़रीया बुरज तामीर किया जा रहा है। रेलवे पटरियों की दोनों जानिब सैंटर कंक्रीट के ज़रीया मज़बूत पुलर्स बनाए गए हैं। इस के बाद स्टील के बनाए जाएंगी। इन गर्डरस को पुलर्स से जोड़ दिया जाएगा।

बगै़र किसी ख़लल के ये बुरज तामीर होजाएगा। रेलवे जहां कहीं ट्रैफ़िक में ख़लल का मसला पैदा होरहा है ऐसे मुक़ामात की निशानदेही करते हुए उस की रिपोर्ट शहरी इलाक़ों के लिए ग्रेटर हैदराबाद बलदिया को जाती है। अगर देही इलाक़ों का मुआमला होतो ऐसे मुक़ामात की निशानदेही करते हुए महिकमा देही तरकियात को रिपोर्ट रवाना करते हैं।

मिस्टर शकील अहमद ने बताया कि साउथ सैंटर्ल रेलवे हमेशा अवाम की सहूलत के लिए पेश पेश रहा है, जहां तक होसके अवाम को आराम दह सफ़र फ़राहम करना वक़्त पर रेल गाड़ीयों के औक़ात को बाक़ायदा बनाए रखना और अवाम के पसंद के मुताबिक़ सहूलत मुहय्या करना साउथ सैंटर्ल रेलवे अपना फ़र्ज़ समझती है। एक सवाल के जवाब में उन्हों ने बताया कि पा संजरस रेल गाड़ीयों में इज़ाफ़ा करने और सिकंदराबाद और हैदराबाद से मुख़्तलिफ़ मुक़ामात केलिए पासिंजरस रेल गाड़ियां चलाने के ताल्लुक़ से ग़ौर किया जा रहा है।