नडाल को शर्मनाक शिकस्त, फ़ेडरर सेमीफाइनल में दाख़िल

लंदन 24 नवंबर (ए पी) राजर फ़ेडरर और राफ़ल नडाल के दरमयान खेला गया 26 वां मुक़ाबला बगै़र आँसू, बगै़र ड्रामा और बगै़र मसह बिकती खेल के ख़तन होने के इलावा ये एकतरफा मुक़ाबला साबित हुआ। फ़ेडरर ने सिर्फ एक घंटे में नडाल को 6-0, 6-3 से शिकस्त देते हुए ए टी पी वर्ल्ड टूर फाइनल्स के सेमीफाइनल में रसाई हासिल करली। बीस लाईन तक पीछे ढकीले जाने के बाद नडाल के लिए फ़ेडरर के फ़ोरहनड स्ट्रोकस खेलने के काबिल ना रही। पहले सट में 2-2 के बाद फ़ेडरर ने अगले 11 गेम्स में 10 गेम्स अपने नाम करलई।

पहले सट के बरअक्स दूसरे सट में फ़ेडरर ने नडाल को एक भी गेम जीतने का मौक़ा नहीं दिया और इस दूसरे सट में फ़ेडरर ने नडाल की 3 मर्तबा सरवेस तोड़ी। कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए फ़ेडरर ने कहा ये मेरे लिए एक अज़ीम मुक़ाबला रहा बुनियादी तौर पर आग़ाज़ से लेकर इख़तताम तक। फ़ेडरर जिन्हों ने 2009-ए-ऑस्ट्रेलियन ओपन के ख़िताबी मुक़ाबला में नडाल के ख़िलाफ़ शिकस्त के बाद अपने जज़बात पर क़ाबू नहीं रख पाए थे और मैदान पर रो पड़े थे लेकिन ओटो एरेना में खेले गए इस मुक़ाबला उन्हें किसी किस्म की कोई परेशानी नहीं हुई।

फ़ेडरर ने मज़ीद कहा कि मैं जिस चीज़ की उम्मीद करता हूँ वो करने की सलाहीयत भी रखता हूँ जैसा कि इस मुक़ाबला में मैंने बीस लाईन के क़रीब से खेलने के इलावा अपनी सरवेस का बेहतर इस्तिमाल किया। इस शिकस्त के बावजूद नडाल अपनी फ़ुतूहात के रिकार्ड को 17-9 रखते हैं। साबिक़ आलमी नंबर एक दोनों खिलाड़ियों के दरमयान 2008-ए-के बाद 6-0 सट पहली मर्तबा देखने को मिला क्योंकि आख़िरी मर्तबा फ़्रैंच ओपन 2008-ए-के फाईनल में नडाल ने फ़ेडरर को 6-1, 6-3, 6-0 से शिकस्त दी थी। 30 साला फ़ेडरर सीज़न के इख़ततामी टूर्नामैंट में रिकार्ड छुटे ख़िताब का तआक़ुब कररहे हैं और उन्हों ने गुज़श्ता 2 हफ़्तों में बैसल और पैरिस में ख़ताबात हासिल करने के इलावा 14 मुक़ाबलों में नाक़ाबिल-ए-शिकस्त हैं।

सेमीफाइनल में रसाई के बावजूद फ़ेडरर का ग्रुप मरहले में आख़िरी मुक़ाबला अमरीकी खिलाड़ी मार्डी फ़िश से होगा जिन्हें इबतिदाई मुक़ाबले में नडाल और दूसरे मुक़ाबला में जो । वीलफ़रीड सोंगा के ख़िलाफ़ शिकस्त हुई है और टूर्नामैंट से ख़ारिज होने वाले पहले खिलाड़ी हैं। नडाल का अगला मुक़ाबला सोंगा से होगा जहां उन्हें करो या मर्व सूरत-ए-हाल का सामना है। क़ब्लअज़ीं सोंगा ने अपने दूसरे मुक़ाबला में फ़िश को 6-1, 7-6(4) से शिकस्त दी है हालाँकि पहले मुक़ाबले में सोंगा को फ़ेडरर के ख़िलाफ़ नाकामी बर्दाश्त करनी पड़ी थी।