नडाल को सेमी फाइनल में शिकस्त , फ़ेडरर दस्तबरदार

दोहा, ०८ जनवरी (ए पी) फ़्रांसीसी टेनिस स्टार गेल मोंफिल्स (Gael Monfils) ने साबिक़ आलमी नंबर एक राफ़ल नडाल को कतर ओपन के सेमीफाइनल में हैरानकुन 6-3, 6-4 की शिकस्त देते हुए ख़िताबी मुक़ाबला फ़्रांसीसी खिलाड़ियों के दरमयान यक़ीनी बना दिया है जैसा कि दिफ़ाई चैंपीयन राजर फ़ेडरर पीठ की तकलीफ़ के बाइस जो वेलफ्रेड सोंगा के ख़िलाफ़ सेमीफाइनल मुक़ाबले से दसतबरदारी इख़तियार की।

नडाल के ख़िलाफ़ इस सेमीफाइनल मुक़ाबले से क़बल खेले गए 9 मुक़ाबलों में मोफ़लस ने सिर्फ एक मर्तबा कामयाबी हासिल की थी लेकिन इस सेमीफाइनल में मोफ़लस ने अपनी तेज़ रफ़्तार सरविस के इलावा नडाल की जानिब से किए जाने वाले हर हमला का तआक़ुब करते हुए एक बेहतर कामयाबी हासिल की।

कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए मोफ़लस ने कहा कि मैंने आज सिर्फ अपना फ़ित्री खेल पेश किया है। मुक़ाबले के आग़ाज़ पर नडाल की सरविस तोड़ते हुए मोफ़लस पहले सेट में 4-2 की सबक़त के साथ कामयाबी हासिल की लेकिन दूसरे सेट में नडाल ने वापसी करते हुए 4-1की सबक़त हासिल कर ली थी और ऐसा लग रहा था कि नडाल ये सेट बह आसानी जीत जाऐंगे लेकिन यहां 21 निशानात मैं 16 निशानात अपने नाम करते हुए मोफ़लस ने ये सट 6-4 से अपने नाम किया।

नडाल ने शिकस्त के बाद मोफ़लस (मोंफिल्स) की सताइश करते हुए कहा कि उन्हों ने बेहतरीन सरविस के इलावा रिटर्न खेल भी बेहतरीन पेश किया। सोंगा और मोफ़लस के दरमयान ख़िताबी मुक़ाबला चौथा मैच होगा क़ब्लअज़ीं तीन मुक़ाबलों में सोंगा दो मर्तबा फ़ातिह रहे।