नडाल जद्द-ओ-जहद के बाद फ़ातिह फ़ेडरर की आसान कामयाबी

दोहा, ०५ जनवरी:(ए पी ) राफ़ल नडाल जद्द-ओ-जहद के बाद फ़लिप कोलस कीरीबर को शिकस्त देने में कामयाब रहे जबकि क़ुतर ओपन के दिफ़ाई चैंपीयन राजर फ़ेडरर ने रूसी टेनिस स्टार निकोले डेविडेंको को बाआसानी शिकस्त देते हुए टूर्नामैंट के दूसरे राउंड में रसाई हासिल कर ली ।

आलमी दर्जा बिन्दी में दूसरे मुक़ाम पर फ़ाइज़ नडाल ने तक़रीबन ढाई घंटे की सख़्त जद्द-ओ-जहद के बाद जर्मनी के हरीफ़ खिलाड़ी को 6-3 6-7 (2) 6-3 से शिकस्त दी। दरीं असना फ़ेडरर जिन्हें यहां एक नुमाइशी टूर्नामैंट में नडाल और आलमी नंबर एक जोकोववच के ख़िलाफ़ ग़ैर यक़ीनी नाकामियां बर्दाश्त करनी पड़ी थी लेकिन आज उन्हों ने सिर्फ 54मिनटों में डेविडेंको को 6-2 6-2से शिकस्त दी ।

आलमी नंबर 6 फ़्रांसीसी टेनिस स्टार जोवीलफ़रीड सोंगा ने टूर्नामैंट में रास्त दाख़िला हासिल करने वाले मुल्क जाज़ीरी को 7-6(5) 6-7(5) 6-1से शिकस्त दी । जबकि उन के हमवतन टेनिस स्टार जाअल मोफ़लस ने पुर्तगाल के रवी माचाडो को 7-5 6-3से शिकस्त दी ।

फ़ेडरर और डेविडेंको के दरमयान खेले गए मुक़ाबला के मुताल्लिक़ उम्मीद की जा रही थी कि ये एक मसह बिकती मैच होगा लेकिन फ़ेडरर के ख़िलाफ़ डेविडेंको एक आम खिलाड़ी दिखाई दिए ।