नडाल फ़ेडरर और सोंगा सेमी फाइनल में दाख़िल

दोहा, ०७ जनवरी ( ए पी ) दिफ़ाई चीमन राजर फ़ेडरर ने अपनी मुतवातिर फ़ुतूहात को 20मुक़ाबलों तक तूल देते हुए आज यहां क़तर ओपन के सेमी फाइनल में रसाई हासिल कर ली।

फ़ेडरर ने क्वार्टर फाइनल में इतालवी टेनिस स्टार एंड्री सिप्पी को 6-3 5-7 6-4से शिकस्त दी । इस कामयाबी के बाद फ़ेडरर ने गुज़शता बरस के सेमीफाइनल की सफ़ बंदी को फिर से मुकम्मल करलिया है और फिर एक मर्तबा इन का मुक़ाबला सेमीफाइनल में जोवीलफ़रीड सोंगा से होगा ।

जिन्हों ने अपने क्वार्टर फाइनल मुक़ाबला में स्पेन के इल़्बर्ट रामोस को 6-2 6-1से शिकस्त दी ।

नडाल ने रवां हफ़्ता अपनी बेहतरीन टेनिस का मुज़ाहरा करते हुए मिखाइल यूज़नी को रास्त सीटों में 6-4 6-4से शिकस्त दी । सेमीफाइनल में नडाल का मुक़ाबला जाअल मोफ़लस से होगा जिन्हों ने सर्बिया के टेनिस स्टार विक्टर टरोकी को 6-2 6-3से शिकस्त दी ।

मुक़ाबलों के इन नताइज के बाद क़ुतर ओपन में मुतवातिर दूसरी मर्तबा सर-ए-फ़हरिस्त चार खिलाड़ियों की सेमीफाइनल में रसाई हुई है । कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए फ़ेडरर ने कहा कि दूसरे सीट में सिप्पी ने बेहतर मुज़ाहरा किया और इस सीट में कामयाबी के मुस्तहिक़ थे ।

फ़ेडरर जिन्हों ने गुज़शता 7 मुक़ाबलों में सिप्पी को शिकस्त दी थी और क्वार्टरफाइनल में भी उन्होंने शानदार आग़ाज़ करते हुए पहले सीट में 3-0 की सबक़त हासिल कर ली थी और गुमान किया जा रहा था कि वो एक आसान कामयाबी हासिल करलींगे लेकिन 38वें दर्जा के हामिल इतालवी खिलाड़ी ने टाई ब्रेकर अपने नाम किया।

फ़ेडरर ने मज़ीद कहा कि सिप्पी बेहतरीन रिटर्न शॉर्ट खेलने के लिए मशहूर हैं नीज़ अगर उन्हें एक से ज़ाइद मर्तबा दूसरी सरविस का सामना करना पड़ा तो वो शानदार रिटर्न के ज़रीया सरविस करने वाले खिलाड़ी को परेशान करते हैं ।