नयालकल में फ़ूड सेक्युरीटी स्कीम का आग़ाज़

नयालकल मंडल में फ़ूड सेक्युरीटी स्कीम के तहत राशन कार्ड्स पर फ़ी फ़र्द को 6 किलो चावल सरबराह स्कीम का आग़ाज़ सदर नशीन मंडल परिषद कमला बाई के हाथों अमल में आया।

हदनोर ग्राम पंचायत में सरपंच भागैमा के हाथों राशन दूकान पर 6 किलो चावल स्कीम का आग़ाज़ अमल में आया। मौज़ा बंगला मिर्ज़ा पर में सरपंच ज़ाहिदा शफ़ी के हाथों ग़रीब अफ़राद में चावल की तक़सीम-ए-अमल में आई। सदर एम पी पी कमला बाई ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि रियासत तेलंगाना की अवाम को ग़िज़ाई अजनास पहूँचाना हुकूमत का अव्वलीन फ़र्ज़ है।

उन्होंने कहा कि नयालकल मंडल में जिन्हें फ़ूड सेक्युरीटी कार्ड्स नहीं मिले वो परेशान ना हूँ हुकूमत तमाम मुस्तहक़्क़ीन में राशन तक़सीम करेगी। स्कूली तालिबात के लिए दोपहर के खाने मिड डे मिल्स बारीक चावल स्कीम यम पी डी ओ राज शेखर ने किया।

लेकिन हुकूमत की तरफ से ग़रीब मुस्तहिक़ अफ़राद के राशन कार्ड्स मंसूख़ हो रहे हैं जिस से ग़रीब अफ़राद को हुसूल राशन कार्ड्स के लिए तहसील ऑफ़िस पर सुबह से शाम तक ज़ईफ़ ग़रीब अफ़राद मजबूरन, चक्कर काट रहे हैं और कई अफ़राद का राशन फ़हरिस्त में नाम ख़ारिज होगया जिस के बाइस ग़रीब अफ़राद में काफ़ी मायूसी पाई जा रही हैं।