नलगेंडा में आदी सार्क गिरफ़्तार

नलगेंडा पुलिस ने मुक़फ़्फ़ल मकानात की निशानदेही करते हुए सरका करने वाला आदी सार्क उस वक़्त हिरासत में ले लिया जब कि वो मस्रूक़ा माल फ़रोख़त करने कोशिश कररहा था और इस के क़बजे से ज़ाइद अज़ 4.75 लाख रुपये मालियती सोना और चांदी के जे़वरात को बरामद करलिया।

ये बात सी सी एसडी एस पी वि सुनीता मोहन ने क्राईम ब्रांच स्टेशन में सहाफ़ती कांफ्रेंस को मुख़ातब करते हुए बताई। उन्होंने तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाते हुए बताया कि मर्यालगुड़ा मुस्तक़र से ताल्लुक़ रखने वाला आदी सार्क शेवा शंकर उर्फ़ शंकर उर्फ़ चिया कोड 21 साला हालिया मंडल मुस्तक़र पर सोने चांदी के जे़वरात को फ़रोख़त करने की बावसूक़ इत्तेला पर पहूंच कर गिरफ़्तार करलिया।

इस के क़बज़े से ज़िला के मुख़्तलिफ़ पुलिस स्टेशनों के हुदूद हुई 8 सार्कों की वारदातों में मस्रूक़ा 16 तोले सोने और 40 तोले नुक़री जे़वरात जिस की मालियत ज़ाइद अज़ 4.75 लाख को ज़बत करलिया।

उन्होंने बताया कि सार्क ज़िला नलगेंडा के मर्यालगुड़ा मुस्तक़र के सुंदरनगर का मुतवत्तिन है शराब की आदत और ग़लत दोस्तों की वजह से ऐश-ओ-इशरत के लिए सरका की वारदातों का आदी है उस को साल 2010 में 6 मर्तबा मुख़्तलिफ़ स्टेशनों के हुदूद में हुई 18 वारदातों में मुलव्वस रहने पर जेल की सज़ा हुई थी।