नहत्ते फ़लस्तीनीयों पर इसराईली फ़ौज के हमलों से इंसानियत शर्मसार

फ़लस्तीन पर इसराईल के जारिहाना हमले,इंसानियत को शर्मसार करदेने वाले मज़ालिम का मक़सद एक ही हैके फ़लस्तीन के वजूद को ख़त्म कर दिया जाये लेकिन ज़ालिम इसराईल और उसकी पुश्तपनाही करनेवाली नापाक ताग़ूती ताक़तों को अच्छी तरह जान लेना चाहीए कि फ़लस्तीनी मुस्लमान ना मिटने वाले हैं और उनकी क़ुव्वत टूटने वाली है।

इन ख़्यालात का इज़हार अदली शबान हुस्न सादिक़ सफ़ीर फ़लस्तीन बराए दिल्ली ने मुस्तक़र महबूबनगर के टाउन हाल मैदान में कल शब एक बड़े जल्सा-ए-आम को मुख़ातब करते हुए क्या।

ये जलसा इंडो अरब लीग के ज़ेरे एहतेमाम इसराईली हमलों के ख़िलाफ़ एहतेजाज दर्ज कराने के लिए मुनाक़िद किया गया था। जलसा की सदारत सय्यद विक़ारुद्दीन चैरमैन इंडो अरब लीग-ओ-ऐडीटर रोज़नामा रहनमाए दक्कन ने की।

मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से सफ़ीर फ़लस्तीन ने अपना ख़िताब जारी रखते हुए कहा कि ये एक यकतरफ़ा जंग है जो ज़बरदस्ती नहत्ते फ़लस्तीनीयों पर मुसल्लत करदी गई है। फ़लस्तीनीयों की क़ुव्वत मुज़ाहमत को ख़त्म करना और शहर अल-क़ूदस में मस्जिद अकस और इस्लामी आसार को मिटाना इस जंग के मक़ासिद में शामिल है।

आज हम 48 ममालिक के साथ मिल कर इसराईल के ख़िलाफ़ जंगी जराइम का मुक़द्दमा बैन-उल-अक़वामी अदालत में दायर करने की कोशिश कररहे हैं। सफ़ीर फ़लस्तीन ने कहा कि इसराईली हमलों का कोई जवाज़ ही नहीं है।

एक इन्फ़िरादी वाक़िये को बहाना बना गया जिन तीन यहूदी क़ाबज़ीन का अग़वा कियागया था किसी भी तंज़ीम ने उस की ज़िम्मेदारी क़बूल नहीं की। अग़वा कुननदों ने उनको क़त्ल किया लेकिन कोई नहीं जानते कि वो लोग कौन थे लेकिन दरिन्दा सिफ़त वहशी इसराईल ने इस का जो बदला लिया वो हर इंसान के रोंगटे खड़ा करने के लिए काफ़ी है।

दौरान ख़िताब सफ़ीर फ़लस्तीन जज़बात से मग़्लूब होगए और बताया कि एक 16 साला फ़लस्तीनी रोज़ादार लड़के को शहीद कर दिया गया और शहीद भी कैसे किया गया कि इस मासूम लड़के को पैट्रोल पिलाया गया और फिर उस को आग लगादी जिस से वो मासूम रोज़ादार मुकम्मिल झुलस कर शहीद होगया। उस लड़के का क़सूर किया था वो किसी अस्करी तंज़ीम से वाबस्ता नहीं था।

ग़ैर मुसल्लह था। स्कूल का तालिब-ए-इल्म था जिस के बाद पुरअमन फ़लस्तीनीयों की मामूली मुज़ाहमत को बहाना बनाते हुए जंग थोप दी गई। 17 जुलाई से इसराईल ने क़ियामत बरपा करदी ना ज़ईफ़ ना जवान ना बच्चे ना ख़वातीन इसराईल के बमबारी तयारों ने अंधा धुंद बम बरसाए और चंद मिनटों के अंदर कई ख़ानदान उजड़ गए।