नांदेड़ रेलवे डीवीझ़न से तीन जदीद ट्रेन की शुरूआत

नांदेड़ रेलवे डीवीझ़न के तहत आइन्दा माह से तीन जदीद ट्रेन चलाए जा रहे हैं ये बात मिस्टर पी सी शर्मा डीवीझ़न रेलवे मैनेजर ने मुस्तक़र आदिलाबाद रेलवे स्टेशन में मीडीया से मुख़ातिब होकर बताई। इस मौके पर ज़िला कलेक्टर एम जगन मोहन ऐडीशनल जवाइंट कलेक्टर एस एस राज के अलावा दुसरे ओहदेदार भी मौजूद थे।

मौसूफ़ ने आदिलाबाद में स्वच्छ रेलवे स्वच्छ भारत प्रोग्राम के तहत शिरकत की थी। क़ब्लअज़ीं रेलवे स्टेशन के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ तमाम ओहदेदारों ने कचरे की सफ़ाई का काम अंजाम दिया। बादअज़ां मीडीया से मुख़ातिब होकर शर्मा ने कहा कि नांदेड़ ता बीकानेर , नांदेड़ ता औरंगाबाद , नांदेड़ ता रैणीगंटा ट्रेनों का आग़ाज़ किया जा रहा है।

नांदेड़ डीवीझ़न के तहत पाए जाने वाले तमाम रेलवे स्टेशन पर अवाम की ख़ातिर पीने का साफ़ और शफ़्फ़ाफ़ पानी , बैत उल-ख़ला और रात में टहरने के लिए सहूलतें भी फ़राहम की गई हैं। नांदेड़ और आदिलाबाद में योगा के कैंप का इनइक़ाद भी अमल में लाया जा रहा है। रेलवे डीवीझ़न मैनेजर की तवज्जा मुस्तक़र आदिलाबाद के क़लब से गुज़रने वाली रेलवे लाईन से अवाम को होने वाली दुशवारीयों से वाक़िफ़ कराते हुए Tamsi बस स्टेशन के क़रीब रेलवे और बिर्ज तामीर पर कराई गई जिस पर मौसूफ़ ख़वातिर ख़ाह बात करने से क़ासिर रहे। यहां इस बात का तज़किरा बेजा ना होगा कि Tamsi बस स्टेशन के क़रीब रेलवे लेन पर और बिर्ज् तामीर करने की ख़ातिर मुक़ामी अफ़राद ने काफ़ी जद्द-ओ-जहद किया था चुनाव के दौरान सियासी क़ाइदीन मुक़ामी अफ़राद को यकीन दे कर ताईद हासिल किया करते हैं।