नाटो क़ाफ़िले पर ख़ुदकुश हमला , 13 अमरीकी हलाक

काबुल। 30 अक्तूबर (ए एफ़ पी) अफ़्ग़ानिस्तान के दार-उल-हकूमत काबुल से गुज़रने वाले अमरीकी ज़ेर-ए-क़ियादत नाटो क़ाफ़िला पर एक तालिबान कार बम बर्दार ने हमला किया। इस में बैरूनी सिपाहीयों के बशमोल 17 अफ़राद हलाक हुए।

हमलाआवर ने अपनी टोइटा कार को 11:20 मिनट पर शहर के जुनूब मग़रिबी हिस्सा में नाटो क़ाफ़िले को इस वक़्त निशाना बनाया जब वो यहां से गुज़र रहा था। इस इलाक़ा को धमाके के फ़ौरी बाद अफ़्ग़ान और इंटरनैशनल फ़ोर्स ने घेर लिया है। पुलिस तर्जुमान हशमत करज़ई ने बताया कि हमले में 13 बैरूनी सिपाही, 3 शहरी और एक पुलिस मुलाज़िम हलाक हुए हैं। ये हमला अमरीकी नाटो बस को निशाना बनाते हुए किया गया।

मग़रिबी फ़ौजी ओहदेदार ने बताया कि शनाख़्त ज़ाहिर ना करने की शर्त पर बताया कि 10 या 11 अफ़राद हलाक हुए हैं जिन में ज़्यादा अमरीकी सिपाही शामिल हैं। महलोकीन की तादाद में मज़ीद इज़ाफ़ा होसकता है। अफ़्ग़ानिस्तान की वज़ारत-ए-दाख़िला के तर्जुमान सिद्दीक़ सिद्दीक़ी ने कहा कि हमले में तीन शहरी और पुलिस मुलाज़िम भी हलाक हुआ है लेकिन बैरूनी अफ़्वाज की हलाकत की कोई इत्तिला नहीं है। ये बहुत बड़ा धमाका था।

एक ऐनी शाहिद ने कहा कि सड़कों पर बैरूनी अफ़्वाज की नाशें बिखरी हुई देखी हैं। इन नाशों को तबाह शूदा बस से निकाल कर बाहर रखा गया था। बादअज़ां नाशों को हैलीकाप्टर के ज़रीया मुंतक़िल किया गया। धमाके के बाद कसीफ़ धुआँ उठा और धमाके की आवाज़ दूर दूर तक सुनाई दी। आग पर क़ाबू पाने केलिए आतिश फ़रो (आग बुझाने वाला) अमला को तलब किया गया। नाटो इत्तिहादी फोर्सेस ने कहा कि इस हमले में इस का एक ही सिपाही मारा गया है। धमाके के फ़ौरी बाद आतिश फ़िरौ अमला और एम्बूलैंस की गाड़ीयों के सायरन गूंज उठे जो धमाके के मुक़ाम पर जा रहे थी।

इस इलाक़ा में जाबजा तबाह शूदा मलबा बिखरा पकड़ा था। नाटो इंटरनैशनल स्कियोरटी अस्सिटैंट फ़ोर्स के तर्जुमान ने कहा कि फ़ौज ने मज़ीद मालूमात फ़राहम नहीं की हैं। अफ़्ग़ानिस्तान में गुज़श्ता दस साल की ख़ूँरेज़ी और शोरिश पसंदी के बाद तालिबान ने कई अहम इलाक़ों पर दुबारा क़बज़ा करलिया है और उन्हों ने ही इस हमले की ज़िम्मेदारी क़बूल की है।

तालिबान के तर्जुमान ज़बीह-उल-ल्लाह मुजाहिद ने ए एफ़ पी को रवाना करदा पयाम में बताया कि ये ख़ुदकुश कार बम हमला काबुल के दार अलामन इलाक़ा में नाटो अफ़्वाज को ले जाने वाली बस पर किया गया, उसी वक़्त अफ़्ग़ानिस्तान के सूबा कंवर में मशरिक़ी शहर असद आबाद में भी एक ख़ातून ख़ुदकुश बम बर्दार ने अफ़्ग़ानिस्तान की खु़फ़ीया एजैंसी के मुक़ामी ब्रांच के बाहर ख़ुद को धमाका से उड़ा लिया।

सूबा के गवर्नर के तर्जुमान ने ये बात बताई। धमाके की वजह से दो गार्ड ज़ख़मी होगए। नैशनल डावर कट्टू रेट आफ़ सैक्रेटरी के तर्जुमान वासिफ़ अल्लाह वासफ़ी ने बताया कि ये हमला अमरीका के सीवीलीन और फ़ौजी ठिकानों पर चार घंटों तवील किए गए तालिबान हमलों के एक दिन बाद किया गया। क़ंधार को तालिबान का मज़बूत गढ़ समझा जाता है।