नाशों की बेहुर्मती के ख़ाती अमेरीकी फ़ौजीयों की शनाख़्त

वाशिंगटन, १४ जनवरी (पी टी आई) अफ़्ग़ानिस्तान में तालिबान अस्करीयत पसंदों की नाशों पर पेशाब करने की इंसानियत सोज़ हरकत में मुलव्वस इन दो अमेरीकी सिपाहीयों की शनाख़्त कर ली गई है जिन्हें इंतिहाई दिलाज़ार वीडीयो फूटेज में ये हरकत करते हुए दिखाया गया था।

सरकर्दा अमेरीकी ओहदेदारों ने इस अलमनाक वाक़िया पर गहरे दुख का इज़हार किया है। सी एन एन ने पेनटागन के तर्जुमान के हवाले से ख़बर दी है कि इस शर्मनाक वाक़िया में मुलव्वस दो ख़ातियों और उन के यूनिट की शनाख़्त कर ली गई है

मैरीन के एक तर्जुमान ने इस वीडीयो का हवाला दिया जिस के मंज़रे आम पर आने के बाद सारे आलम अरब और आलिम इस्लाम में गुम-ओ-ग़ुस्सा की लहर दौड़ गई है और अफ़्ग़ानिस्तान में बेचैनी फैल गई है।

तर्जुमान ने कहा कि हम इन ख़ातियों के नाम और उन के यूनिट काफ़ी अलहाल हवाला नहीं दे सकते क्यों कि इस इंसानियत सोज़ वाक़िया की तहक़ीक़ात की जा रही है। इस अमेरीकी यूनिट को अफ़्ग़ान सूबा हलमंद में 2011 के अवाइल में मुतय्यन किया गया था और सितंबर या अक्टूबर में ये यूनिट अमेरीका वापस पहुंच चुका था।

एक अमेरीकी केबल नेटवर्क ने मैरीन ऑफीसर के हवाले से कहा कि फ़ौज को यक़ीन है कि इस इश्तिआल अंगेज़ वीडीयो में मुलव्वस ख़ातियों का ताल्लुक़ नॉर्थ कैरोलीना के कैंप लीटीवन में दूसरे मैरीन रेजीमेंट के तीसरे बटालियन से है।

वाज़िह रहे कि इस दल आज़ार वीडीयो फूटेज में 4 वर्दी पोश सिपाहीयों को तीन ख़ून आलूद नाशों पर पेशाब करते हुए दिखाया गया था और उन में एक सिपाही इस हक़ीक़त से वाक़िफ़ था कि इन की इस मज़मूम हरकत की फ़िल्म बंदी की जा रही है और वो एक मुर्दे को दिखाते हुए कह रहा था कि आज का दिन अज़ीम है दोस्त।

अमरीकी वज़ीर-ए-दिफ़ा लीवन पेनेटा ने कहा कि इस हरकत में मुलव्वस पाए जाने वाले मुकम्मल तौर पर जवाबदेह तसव्वुर किए जाएंगे। ऐसा रवैय्या अमेरीकी फ़ौज के लिए क़तअन नामुनासिब है और इस से हमारे मुसल्लह अफ़्वाज के उठाए हुए हलफ़ के मुताबिक़ इक़दार-ओ-मयारात की झलक नहीं मिलती।

क़ब्लअज़ीं वाईट हाउस ने भी इस वाक़िया की मुज़म्मत करते हुए कहा कि ये इंतिहाई काबिल-ए-मुज़म्मत और नाक़ाबिल-ए-क़बूल वाक़िया है।

यू टयूब पर पेश कर्दा इस इंसानियत सोज़ वीडीयो से ओबामा इंतिज़ामीया बदतरीन उलझन-ओ-पशेमानी का शिकार होगया है। ये वाक़िया एक ऐसे वक़्त पेश आया है जब अमेरीका तालिबान के साथ अमन बातचीत में मसरूफ़ है।

महिकमा दिफ़ा ने वाक़िया की तहक़ीक़ात का हुक्म दे दिया है। वज़ीर-ए-दिफ़ा लीवन पनेटा ने अफ़्ग़ान सदर हामिद करज़ई से इस ज़िमन में बातचीत करते हुए ख़ातियों को सख़्त तरीन सज़ा-ए-देने का अह्द करते हुए कहा है कि इस वाक़िया पर अमेरीका को सख़्त अफ़सोस हुआ है।