निकाह को आसान बनाव इसराफ़ से बच्चो मुहिम

मुस्लिम सीनीयर सिटीज़न वेलफेयर आर्गेनाईज़ेशन करीमनगर की मुहिम सिलसिला वार शहर करीमनगर की मसाजिद में चल रही है इस जुमा में मस्जिद कौसर गोदामगढ में चलाई गई।

ख़तीब-ओ-इमाम मौलाना मुफ़्ती सादिक़ हुसैन क़ासिमी ने जुमा के ख़ुतबा इसी उनवान पर कहा कि किसी भी क़ौम के ख़िलाफ़ उस वक़्त तक नहीं बदल सकते जब तक कि इसक़ोम के नौजवान इन्क़िलाब के लिए आगे ना बढ़ीं चुनांचे नौजवान और ख़वातीन ख़ुद आगे बढ़ कर साथ दें ताके निकाह आसान होजाए। और कहा कि शादी‍ ओ‍ वलीमे का खाना जिस तरह बर्बाद किया जाता है उस को देख कर तो लगता ही नहीं हम इस मज़हब से ताल्लुक़ रखते हैं जिस में रिज़्क की बेहुर्मती को गुनाह अज़ीम क़रार दिया गया है।

में मुसलमानों से अपील कर्रात हूँ निकाह हो कि वलीमा एक खाना बनाईं। इस से मुसलमानों का मयार बुलंद होगा। झूट धोका मकरो फ़रेब की जगह प्यार मुहब्बत ख़ुलूस और ख़ुशहाली ले लेगी और अल्लाह के रहमत के फ़रिश्ते अपने परों के साये में ले लेंगे। तंज़ीम के जनरल सेक्रेटरी मुहम्मद मुस्तफ़ा अली अंसारी ने कहा कि हम ये मुहिम क़रीब दो साल से चला रहे हैं। अल्हम्दुलिल्लाह अच्छे नताइज बरामद होरहे हैं।

मुअज़्ज़िज़ शहरी और लोग इस तहरीक की सताइश कररहे हैं। अल्लाह की ज़ात से उम्मीद हैके हम उम्मत को इस बुराइ से बचाने में कामयाब होंगे।