नितिनयाहू कोई काबिले अमल मुतबादिल देने में नाकाम – ओबामा

अमरीका के सदर बराक ओबामा ने कहा कि इसराईली वज़ीरे आज़म बिंजामिन नितिनयाहू, अमरीकी कांग्रेस से अपने ख़िताब में ईरान को न्यूक्लीयर हथियारों के हुसूल से रोकने के लिए कोई काबिले अमल मुतबादिल नहीं दे पाए। नितिनयाहू ने अपने मुतनाज़ा ख़िताब में ख़बरदार किया था कि ईरान, पूरी दुनिया को दर्पेश एक ख़तरा है।

उन्हों ने कहा कि ईरान के न्यूक्लीयर प्रोग्राम पर मुजव्वज़ा मुआहिदा उस की न्यूक्लीयर सरगर्मीयां रोकने की बजाय न्यूक्लीयर बम के हुसूल की राह हमवार कर देगा। सदर ओबामा ने इसराईली वज़ीरे आज़म की इस तंबीया को मुस्तरद करते हुए कहा है कि उन की तक़रीर में कोई नई बात नहीं थी।

उन्हों ने कहा कि मुझे उन की तक़रीर सुनने का मौक़ा नहीं मिला ताहम मैंने इस का मतन देखा है, इस में कोई नई बात नहीं थी। ओबामा ने कहा कि वो नितिनयाहू के इस ब्यान से इत्तिफ़ाक़ करते हैं कि इसराईल – अमरीका ताल्लुक़ टूट नहीं सकता और इस पर भी कि ख़ित्ते में ईरान की सरगर्मीयां, अमरीका और इसराईल के मुफ़ादात के ख़िलाफ़ हैं।

ओबामा ने कहा कि इस से कोई भी इख़तिलाफ़ नहीं कर सकता कि ईरान मुसलसल इसराईल को धमकीयां और मुख़ालिफ़ यहूद ब्यानात देता है। ताहम बुनियादी मसला ये है कि हम ईरान को कीमीयाई हथियारों के हुसूल से कैसे रोक सकते हैं जो कि उसे ख़ित्ते में कार्यवाहीयां का मौक़ा देने के लिए बहुत ज़्यादा ख़तरनाक बना सकता है। नितिनयाहू ने किसी भी काबिले अमल मुतबादिल पेश नहीं किया है।