निज़ामबाद पुलिस तहवील में नौजवान की मुश्तबा मौत

रियासती अक़लियती कमीशन ने निज़ामबाद में हुई मुहम्मद साजिद की पुलिस तहवील में मौत पर सख़्त नोट लेते हुए अज़ ख़ुद कार्रवाई का आग़ाज़ कर दिया है।

आबिद रसूल ख़ान सदर नशीन रियासती अक़लियती कमीशन आंध्र प्रदेश‍ ओ‍ तेलंगाना ने ज़िला कलेक्टर निज़ामबाद और ज़िला सुपरिन्टेन्डेन्ट पुलिस निज़ामबाद को नोटिस जारी करते हुए अंदरून एक हफ़्ता मुहम्मद साजिद की पुलिस तहवील में मौत पर इबतिदाई रिपोर्ट पेश करने की हिदायत दी है।

उन्होंने बताया कि मुहम्मद साजिद की पुलिस तहवील में मौत की इत्तेला और अख़बारात में ख़बरों की इशाअत के बाद रियासती अक़लियती कमीशन ने कार्रवाई करने का फ़ैसला किया जिस के फ़ौरी बाद ज़िला के दोनों आला हुक्काम को नोटिस जारी करदी गई है ताके वाक़िये की इबतिदाई तहक़ीक़ाती रिपोर्ट मौसूल होने के बाद ज़ाबता कार्रवाई का आग़ाज़ किया जा सके। आबिद रसूल ख़ान ने बताया कि इस तरह के वाक़ियात से पुलिस की शबीहा मुतास्सिर होती है और इंतेज़ामीया में बेहतरी पैदा करने के इक़दामात पर मजबूर करते हैं लेकिन इस के बावजूद भी अगर हालात तबदील नहीं हुए हैं तो एसी सूरत में कमीशन सख़्त कार्रवाई करेगा।

उन्होंने बताया कि अंदरून एक हफ़्ता एस पी और कलेक्टर की तरफ से इबतिदाई रिपोर्ट मौसूल होने के बाद ख़ुद कमीशन अपने तौर पर वाक़िये की तफ़सीली तहक़ीक़ात का आग़ाज़ करेगा और हुकूमत से सिफ़ारिश की जाएगी के मक़्तूल के विरसा-ए-को ऐक्स गरीशया की इजराई अमल में लाई जाये चूँकि मुहम्मद साजिद इंतेहाई ग़रीब ख़ानदान से ताल्लुक़ रखना वाला था और ख़ानदान की कसमपुर्सी को दूर करने के अलावा वो दो वक़्त की रोटी के लिए रक्षा चलाया करता था।